خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی اردبیل اعلام کرد:

افزایش دو برابری حضور سرمایه گذاران در شهرک‌های صنعتی استان/ انعقاد 188 قرارداد واگذاری زمین در سال گذشته

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۶۲۰۱

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل از افزایش دو برابری حضور سرمایه گذاران در شهرک‌های صنعتی استان خبر داد و گفت: در سال 99 تعداد 188 قرارداد واگذاری زمین با سرمایه‌گذاران منعقد شد.

به گزارش ایلنا، محمد اهلی از انعقاد 188 قرارداد واگذاری زمین به سرمایه گذاران در سال گذشته خبر داد و گفت: در سال 98 میزان 34 هکتار زمین صنعتی به متقاضیان واگذار شده بود که این آمار با افزایش نزدیک به دو برابری در سال گذشته به 67 هکتار افزایش پیدا کرد.

اهلی افزود: با این میزان واگذاری ها در سال گذشته، میزان کل قراردادهای این شرکت با سرمایه گذاران به بیش از یک هزار و 470 قرارداد واگذاری زمین افزایش پیدا کرد.

وی ادامه داد: از میان 20 شهرک و ناحیه صنعتی استان، در 15 شهرک و ناحیه صنعتی امکان واگذاری وجود دارد و عملیات آماده سازی در 2 ناحیه صنعتی دیگر نیز آغاز شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل سهم شهرک صنعتی شماره 2 اردبیل و نواحی صنعتی پارس آباد، مشگین شهر و نیر را در میزان واگذاری های سال 99 قابل توجه دانست که این واگذاری ها در سایه اعطای مشوقات به سرمایه گذاران بوده است.

اهلی این افزایش واگذاری ها را نشانگر افزایش میل به سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی استان برشمرد که نوید بخش شکوفایی صنعت و افزایش اشتغال استان خواهد بود.

وی ادامه داد: تلاش می شود تا با تامین زیرساخت ها در شهرک های صنعتی، میزان سرمایه گذاری‌ها در استان افزایش یابد هرچند ممکن است کاستی‌هایی نیز در این راه وجود داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز