خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان گیلانغرب:

گیلانغرب در وضعیت فوق قرمز قرار دارد/ محدودیت‌ها با شدت بیشتری اعمال می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۶۲۰۰

فرماندار گیلانغرب گفت: وضعیت این شهرستان در زمینه ابتلا به ویروس کرونا بحرانی است از این رو محدودیت‌ها به صورت شدیدتر اعمال می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، کوروش محمودیان فرماندار گیلانغرب افزود: پس از تعطیلات نوروز و به خصوص در یک هفته اخیر، تعداد افراد مبتلا و بستری در این شهرستان روند صعودی داشته به گونه ای که هم اکنون ۳۵ نفر در بیمارستان الزهرا (س) و دیگر مراکز درمانی استان بستری و تحت مراقبت قرار هستند.

وی اظهار داشت: هم اکنون ۲ تیم نظارتی در دو نوبت صبح و عصر بر اجرای محدودیت های کرونایی در شهرستان نظارت دارند و به طور قطع با متخلفان و افراد بی‌توجه به مصوبات ستاد کرونا برخورد می‌شود.

نماینده عالی دولت در گیلانغرب گفت: از مردم می خواهیم با توجه به اینکه موارد کرونای جهش یافته در این شهرستان زیاد و هم اکنون گیلانغرب در شرایط فوق قرمز قرار دارد در بیرون از منزل حتما از ماسک و حتی المقدور ۲ ماسک به شیوه مناسب و رعایت و حفظ فاصله فیزیکی ۲ متر از دیگران و پرهیز از تردد غیر ضروری توجه جدی داشته باشند تا از این موج عبور کنیم.

محمودیان اضافه کرد: اگر دستورالعمل های بهداشتی از  سوی مردم جدی گرفته نشود و دورهمی‌ها و مهمانی‌های خانوادگی و به خصوص سرکشی از سالمندان را در شرایط کنونی کنار نگذاریم اوضاع به مراتب بدتر و شرایط ما را بحرانی تر می کند.

وی اضافه کرد: از مجموع ۳۵ بیمار بستری، ۲۴نفر در شهرستان و ۱۲نفر در بیمارستان‌های دیگر نقاط استان کرمانشاه بستری و تحت مراقبت هستند.

محمودیان گفت: با تمهیدات اتخاذ شده و افزایش تیم های نظارتی متناسب با شرایط و پروتکل‌های در نظر گرفته شده برای شهرهای قرمز با همراهی دستگاه قضایی و انتظامی با قاطعیت مصوبات ستاد کرونا اجرایی و اجازه نخواهیم داد فرد یا افرادی سلامت مردم را به خطر اندازند.

وی تاکید کرد: از مجموع حدود ۲ هزار و ۸۰۰ نمونه اخذ شده تا پایان فروردین ماه جاری ۵۵۱ مورد مثبت بوده که پنج مورد آنها فوت کرده‌اند.

فرماندار گیلانغرب گفت: از ابتدای شروع اپیدمی در این شهرستان از ۶ هزار و ۷۰۰ نمونه اخذ شده، آزمایش یک هزار و ۸۴۰ نفر مثبت بوده و ۷۰ نفر نیز فوت شده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز