خبرگزاری کار ایران

دادستان کرمانشاه:

با هرگونه انحرافی در واکسیناسیون کرونا به شدت برخورد می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۶۱۹۰

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه با اشاره به آغاز فرایند واکسیناسیون کرونا برای گروه‌های خاص، گفت: دادستانی با هرگونه انحرافی در واکسیناسیون کرونا در استان کرمانشاه به شدت برخورد می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، شهرام کرمی دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه اظهار کرد: طی یکی دو هفته اخیر که فرآیند واکسیناسیون در کشور آغاز شده، شاهد انتشار اخباری از تزریق واکسن به افرادی خارج از اولویت بندی ها در برخی از شهرها هستیم.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه فرآیند واکسیناسیون کرونا در کرمانشاه هم آغاز شده، بنابر این باید مسئولان بهداشت و درمان استان اهتمام لازم را داشته باشند تا شاهد وقوع چنین اتفاقاتی نباشیم.

دادستان کرمانشاه تاکید کرد: در این راستا در صورت وقوع چنین اتفاقی در کرمانشاه علاوه بر مدیران متخلفی که از جایگاه خود سوء استفاده کرده اند، با مسئولان مرتبط شبکه بهداشت و درمان هم به دلیل کوتاهی در نظارت ها برخورد خواهد شد.

وی اعلام کرد: در هر نوبت تزریق واکسن باید بررسی های دقیقی به عمل آید تا مشخص شود کسانی که واکسن را دریافت کرده اند، آیا اسامی آنها جزو اولویت ها بوده است یا خیر.

کرمی متذکر شد: قطعا دستگاه قضا با مدیرانی که با سوء استفاده از موقعیت و جایگاه خود اقدام به تزریق واکسن کرونا برای خود و یا اطرافیان‌شان خارج از نوبت کنند، برخوردی جدی و قاطع خواهد داشت.

وی در پایان تاکید کرد: بنابر این با هرگونه انحرافی در واکسیناسیون گروه‌های هدف در استان برخورد می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز