خبرگزاری کار ایران

در پی بی‌توجهی به اصول بهداشتی؛

آرایشگاه زنانه متخلف در کرمانشاه پلمب شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۶۰۶۰

آرایشگاه زنانه درکرمانشاه به علت دخالت در امور پزشکی و بی توجهی به اصول بهداشتی پلمب شد.

به گزارش ایلنا، رئیس اداره نظارت بر فرآورده‌های طبیعی، سنتی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: این آرایشگاه در یکی از محله‌های کرمانشاه به دلیل دخالت در امور پزشکی و اقداماتی همچون انواع اعمال جراحی بر روی پوست، برداشتن غده‌های چربی، بوتاکس و حذف چروک پیشانی پلمب شد.

وی افزود: دستگاه‌های غیر مجاز این واحد متخلف توقیف و پرونده برای طی کردن مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع شد.

رحیمی با بیان اینکه صورت عضو مهمی از بدن انسان است که شریان‌ها و عصب‌های زیادی دارد گفت: بار‌ها مشاهده شده که با تزریق غیر اصولی ژل و بوتاکس و یا اعمال دیگر و برخورد سوزن با این شریان‌های مهم اطراف آن دچار مردگی بافت  و یا در برخی موارد وارد شدن آسیب‌های جدی به اعصاب بینایی و کور شدن کامل فرد شده است.  

رئیس اداره نظارت بر فرآورده‌های طبیعی، سنتی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: از طرفی در این مکان‌ها به دلیل رعایت نکردن شرایط بهداشتی امکان ابتلا به انواع بیماری‌های عفونی از قبیل هپاتیت و ایدز وجود دارد.

دکتر رحیمی گفت: شهروندان درصورت نیاز به دریافت خدماتی از این دست حتما به پزشک متخصص مراجعه کنند تا در شرایط کاملا ایمن و بهداشتی به درمان بپردازند.

وی از همشهریان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف موارد را با شماره تلفن ۳۴۲۷۸۵۴۱ بازرسی ویژه معاونت غذا و دارو اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز