خبرگزاری کار ایران

با انتشار پیامی صورت گرفت؛

تسلیت مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد درپی درگذشت سردار حق بین

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۶۰۵۱

مدیر عامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور طی پیامی درگذشت سردار محمدعلی حق بین مشاور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و از فرماندهان لشکر قدس گیلان را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا،  در پیام دکتر رضا مسرور آمده است:

«درگذشت سردار پرافتخار سپاه اسلام حاج محمدعلی حق بین موجب تاسف و تاثر فراوان شد.

مجاهدت های سردار حق بین در سالیان دفاع مقدس و پس از آن در عرصه های گوناگون به ویژه به عنوان هم رزم سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی در مبارزه با تروریست های تکفیری در عراق و سوریه فراموش نشدنی است.

اینجانب درگذشت این سردار رشید را به عموم ملت ایران به ویژه مردم قدرشناس گیلان، همرزمان و خانواده معزز ایشان تسلیت عرض نموده از درگاه خداوند متعال علو درجات و رضوان الهی را برای آن عزیز سفر کرده و صبر و شکیبایی را برای بازماندگان خواستارم.»

گفتنی است سردار محمدعلی حق بین یکی از فرمانده‌های سپاه قدس گیلان و مشاور فرمانده نیروی زمینی سپاه امروز پس از تحمل عوارض ناشی از بیماری کرونا به دیار حق شتافت.

سردار حق بین پس از فرماندهی لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان به عنوان مشاور فرمانده نیروی زمینی سپاه و فرمانده قرارگاه مرکزی امام حسین (ع) نیروی زمینی سپاه منصوب شد، این فرمانده گیلانی از همرزمان شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و از فرماندهان مطرح مقاومت در سوریه و عراق نیز بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز