خبرگزاری کار ایران

حاجی پور خبر داد:

نوسازی آسفالت شهر جدید صدرا

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۵۹۶۸

مدیرعامل شرکت عمران شهر صدرا گفت: عملیات اجرایی باند دوم بلوار خلیج فارس ظرف یک هفته آینده آغاز و تا یک ماه بعد، عملیات بهسازی و روکش آسفالت کل محور به اتمام می‌رسد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید صدرا، خلیل حاجی‌پور در پاسخ به چالش مطرح شده از سوی شهروندان شهر جدید صدرا مبنی بر زمان آسفالت باند دوم بلوار خلیج فارس، گفت: شرکت عمران شهر جدید صدرا علی‌رغم عدم وجود تکلیف قانونی در خصوص معابر درون شهری اما در سال گذشته اقداماتی هدفمند و مستمر با هدف ساماندهی و بهسازی معابر درون شهری و برون شهری صدرا را در دستور کار قرار داد.

حاجی‌پور افزود: در همین راستا در مجموع بیش از ۵۰ هزار تن آسفالت در ۲۸ کیلومتر از معابر درون شهری و برون‌شهری صدرا توسط شرکت عمران با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال اجرا شده است و این عملیات در سال جاری بر اساس اولویت‌ها و برنامه‌های شرکت عمران استمرار خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت عمران شهر صدرا خاطرنشان کرد: در سال جدید نیز به دلیل عدم اعلام قیمت قیر توسط پالایشگاه‌های طرف قرارداد با پیمانکاران شرکت عمران شروع عملیات اجرایی با تاخیر مواجه شده که با رفع موانع و تامین اعتبار لازم پیش بینی می‌شود که عملیات اجرایی باند دوم بلوار خلیج فارس ظرف یک هفته آینده آغاز شده و ظرف حداکثر یک ماه عملیات بهسازی و روکش آسفالت کل محور به اتمام برسد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز