خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی اعلام کرد:

ممنوعیت افزایش خودسرانه نرخ کرایه تاکسی در قزوین/ با متخلفان برخورد می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۵۹۱۱

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: هرگونه افزایش کرایه تاکسی تا زمانی که مراحل قانونی آن طی نشود تخلف محسوب می‌شود و پرونده تاکسیرانان متخلف به هیات انضباطی سازمان تاکسیرانی ارجاع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، اسماعیل عرشیان با اعلام این خبر گفت: با توجه به اینکه اجرایی شدن افزایش نرخ کرایه های تاکسی در سال جدید منوط به تصویب در فرمانداری است، تا طی شدن روال قانونی و ابلاغ آن، هرگونه افزایش خودسرانه کرایه تاکسی در قزوین ممنوع است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین افزود: چون هنوز مصوبه افزایش نرخ کرایه های تاکسی در سال جدید توسط فرمانداری به سازمان تاکسیرانی ابلاغ نشده است، هرگونه افزایش خودسرانه نرخ کرایه غیرقانونی بوده و با متخلفین طبق ضوابط و مقررات برخورد خواهد شد.

عرشیان تصریح کرد: به محض دریافت مصوبه و ابلاغیه فرمانداری، اطلاعات آن از طریق ارسال پیامک و پرتال سازمان تاکسیرانی به اطلاع تاکسیرانان رسانده خواهد شد.

 وی یادآور شد: بر این اساس هرگونه افزایش کرایه تاکسی تا زمانی که مراحل قانونی آن طی نشود تخلف محسوب می‌شود و پرونده تاکسیرانان متخلف به هیئت انضباطی سازمان تاکسیرانی ارجاع خواهد شد.

عرشیان تاکید کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف درباره افزایش خودسرانه نرخ کرایه‌های تاکسی می توانند موارد را با شماره ۱۳۷ و یا سامانه ارتباطات مردمی سازمان تاکسیرانی به شماره ۳۳۸۴۸ در میان بگذارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز