خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل اعلام کرد:

شناسایی و بستری 114 بیمار جدید کرونایی در استان / 9 نفر جان باختند

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۵۹۰۰

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از بستری 114 نفر بیمار جدید مبتلا به کرونا و گزارش 9 مورد فوتی طی شبانه روز گذشته در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، شهرام حبیب‌زاده در تشریح آخرین وضعیت کرونا در استان اردبیل عنوان کرد: در شبانه روز گذشته 114 نفر به دلیل ابتلا به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان بستری شده‌اند.

وی از ترخیص 66 نفر با بهبودی نسبی خبر داد و گفت: براساس‌ آخرین وضعیت اعلام شده توسط وزارت بهداشت، هم اکنون شهرستان های اردبیل، پارس آباد، مشگین‌شهر، خلخال و گرمی در وضعیت قرمز و شهرستانهای بیله سوار، نیر، نمین، سرعین، کوثر و اصلاندوز در وضعیت نارنجی قرار دارند.

رئیس‌دانشگاه علوم پزشکی اردبیل اذعان کرد: در حال حاضر تعداد 589 نفر در بیمارستان‌های استان بستری هستند و 83 نفر نیز در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند و متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته 9 مورد فوتی با تشخیص کرونا در استان به ثبت رسیده است.

وی در تشریح آمار مبتلایان به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته به تفکیک شهرستان‌ها عنوان کرد: از 114 مورد بستری ناشی از ابتلا به کرونا در استان، 79 نفر از اردبیل، 13 نفر پارس آباد، 8 نفر مشگین شهر، 3 نفر گرمی، یک نفر بیله سوار و 10 نفر از خلخال گزارش شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز