خبرگزاری کار ایران

رئیس بیمارستان ولیعصر اراک خبر داد:

ظرفیت پذیرش بیماران کرونایی در اراک تکمیل شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۵۸۶۴

رئیس بیمارستان ولیعصر اراک گفت: این مرکز درمانی و آموزشی به عنوان آخرین سانتر کرونای کلانشهر اراک تعیین شده بود که متأسفانه با افزایش روند مراجعان تکمیل ظرفیت شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بهنام محمودیه افزود: با توجه به تکمیل ظرفیت بیمارستان امیرالمومنین و بخشی از بیمارستان امیرکبیر و همچنین بیمارستان آیت اله خوانساری، خدمت‌رسانی به بیماران کرونایی در بیمارستان ولیعصر اراک آغاز شد که متأسفانه ظرفیت این بیمارستان نیز تکمیل شد.

وی ادامه داد: در این راستا بخش اورژانس زنان و نورولوژی با مسیر جداگانه از سایر بیماران با 60 تخت و همچنین  ICU با 11 تخت در این بیمارستان به بیماران کرونایی اختصاص داده شد.

رئیس بیمارستان ولیعصر اراک اظهار داشت: بیمارستان ولیعصر، بخش اورژانسی برای بیماران کرونایی ندارد و بیماران پس از تعیین تکلیف و انجام سی تی اسکن و آزمایشات اولیه در اورژانس بیمارستان امیرالمومنین منتقل می شوند.

محمودیه تصریح کرد: این بیمارستان همچنان سانتر اصلی تروما بوده و در کنار ارائه خدمت به بیماران تروما و کرونایی، پذیرش و خدمت دهی به بیماران نورولوژی و داخلی و دیگر مراجعان را نیز همچنان انجام می دهد.

وی بیان داشت: با توجه به کمبود جدی تخت و خستگی و ناتوانی کادر درمان، انتظار می رود مردم برای حفظ سلامتی خود و اطرافیانشان پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند، در غیر این صورت شاهد روزهای بسیار دشوارتر و بحرانی تری خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز