خبرگزاری کار ایران

در پی نظارت‌های کارشناسان بهداشت؛

فعالیت 50 واحد صنفی شهرستان قزوین متوقف شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۵۸۵۱

با رصد کارشناسان بهداشت حرفه‌ای مرکز بهداشت شهید بلندیان 36 واحد صنفی متخلف از مصوبات ستاد استانی و شهرستانی مبارزه با کرونا را پلمب و 50 واحد صنفی نیز با اخطار کارشناسان بهداشت حرفه‌ای فعالیت خود را متوقف کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی مرکز بهداشت شهید بلندیان قزوین، در پی نظارت‌های کارشناسان بهداشت محیط شهرستان قزوین یک کارگاه تولید زولبیا و بامیه غیر بهداشتی در اقبالیه که مجوز فعالیت نداشته و در وضعیت مخاطره کرونا با بی‌توجهی به مصوبات ستاد استانی و شهرستانی مبارزه با کووید 19 فعالیت می‌کرد، کشف و پلمب شد.

بازرسان بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان قزوین با حضور در سطح شهرستان قزوین فعالیت مشاغل گروه یک را مورد رصد قرار داده و مراکزی که محدودیت فعالیت دارند را پلمب و تحت پیگرد قانونی قرار می‌دهند.

در همین راستا 4 واحد صنفی در اقبالیه، یک واحد صنفی در خیابان امام و یک رستوران در مسیر جاده قزوین رشت پلمب و غیرفعال شد.

همچنین کارشناسان بهداشت حرفه‌ای مرکز بهداشت شهید بلندیان با تشکیل 7 تیم دو نفره واحدهای صنفی در این شهرستان را مورد رصد قرار داده و  36 واحد صنفی متخلف از مصوبات ستاد استانی و شهرستانی مبارزه با کرونا را پلمب کردند، در همین راستا 50 واحد صنفی نیز با اخطار کارشناسان بهداشت حرفه‌ای فعالیت خود را متوقف کردند.

نظارت‌ها با قوت و تلاش شبانه روزی کادر بهداشت همچنان ادامه دارد و با متخلفان مطابق مقررات قانونی برخورد می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز