خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مطرح کرد:

ارسال 602 تن مرغ کشتارگا‌ه‌های قزوین به خارج از استان

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۵۸۱۵

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: تولید مرغ دو برابر نیاز این استان و سبب شده تا با تصمیم ستاد تنظیم بازار کشور بخشی از تولیدات به خارج از استان ارسال شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، فاطمه خمسه با اعلام این خبر گفت: استان قزوین در تامین گوشت مرغ با مشکلی روبرو نیست و تولید مرغ دو برابر نیاز این استان و این امر سبب شده تا با تصمیم ستاد تنظیم بازار کشور بخشی از تولیدات به خارج از استان ارسال شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین افزود: 2هزار و 331 تن مرع گرم  معادل یک میلیون و210 هزارو30 قطعه است که از کشتارگاه‌های استان به مراکز عرضه گوشت مرغ ارسال شده است.

خمسه تصریح کرد: طی این مدت 602 تن مرغ گرم از کشتارگاه‌های قزوین به استان‌های دیگر کشور ارسال شده تا هموطنان با مشکلی در این خصوص مواجه نباشند.

وی به میزان دو میلیون جوجه‌ریزی در سال گذشته اشاره کرد و گفت: با هدف تامین گوشت مرغ استان، سال گذشته برای اولین بار بیش از 2 میلیون جوجه ریزی در مرغداری‌ها انجام شد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین خاطرنشان کرد: بازدید و نظارت‌های شبانه روزی از کشتارگاه‌های مرغ استان قزوین سبب شده تا برخی از روزها میزان توزیع مرغ در بازار به 210 تن در روز برسد.

خمسه در انتها افزود: روند تولید و تامین مرغ در بازار استان تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد و شهروندان قزوین از این بابت نگران نباشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز