خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی نیشابور خبر داد :

باند متهمان سرقت ۴ونیم میلیاردی فیروزه در نیشابور متلاشی شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۵۷۱۷

فرمانده انتظامی نیشابور از شناسایی و دستگیری متهمان باند سرقت ۴و نیم میلیارد ریالی فیروزه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ حسین دهقان پور در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام شکایت یک شهروند مبنی بر سرقت فیروزه از مغازه اش، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: در بررسی های اولیه کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد متهمان به صورت بسیار حرفه ای و ماهرانه وارد مغازه شده و پس از سرقت مقادیری فیروزه با یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه از محل متواری شده اند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی نیشابور با استفاده از شیوه‌های نوین پلیسی و سرنخ‌های به جا مانده تحقیقات گسترده ای را آغاز و محل اختفای یکی از متهمان را در یکی از شهرستان های استان خراسان رضوی شناسایی و با اخذ نیابت قضایی در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه او را دستگیر کردند. 

فرمانده انتظامی نیشابور خاطر نشان کرد: متهم در مواجهه با ادله و مستندات پلیس علاوه بر بزه انتسابی سرقت از مغازه فیروزه فروشی به ارزش تقریبی ۴ میلیارد و۵۰۰ میلیون ریال به ۲ فقره سرقت از خانه مسکونی و یک فقره سرقت موتورسیکلت از شهرستان‌های دیگر اعتراف و ۲ همدست خود را نیز معرفی کرد.

سرهنگ دهقانپور اعلام کرد: با دستگیری ٢ متهم دیگر پرونده‌ و پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از مخفیگاه آنان فیروزه های سرقت شده و تعدادی لوازم خانگی و هم چنین یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف و ضبط شد. 

وی تصریح کرد: تحقیقات از این متهمان که تحت تعقیب پلیس آگاهی خراسان رضوی نیز بوده اند برای کشف دیگر اقدام های مجرمانه احتمالی آنان ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز