خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بهزیستی استان زنجان:

هیچ کرونایی در مراکز بهزیستی استان نداریم/ 5 هزار و 600 زن سرپرست خانوار مورد حمایت بهزیستی استان هستند

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۵۶۰۲

مدیرکل بهزیستی استان زنجان، گفت: اطلاع رسانی دقیق، نظارت‌ها و مراقبت‌های شدید در مراکز تحت حمایت این اداره کل موجب شده مورد کرونایی گزارش نشود که این روند همچنان ادامه دارد.

به گزارش ایلنا از زنجان، محمد محمدی قیداری، مدیرکل بهزیستی استان زنجان ، گفت: پیشگیری از معلولیت یکی از استراتژی‌های بهزیستی است.

محمدی قیداری،  با اشاره به اینکه 21 هزار معلول تحت حمایت بهزیستی قرار دارند، افزود: به همین منظور از ظرفیت مراکز مثبت زندگی استفاده می شود.

وی، ادامه داد: بیش از 5 هزار و 600 زن سرپرست خانوار مورد حمایت بهزیستی هستند تاکنون سه هزار مسکن مددجویی ساخته شده است.

این مقام مسئول در ادامه به اجرای پویش ضیافت همدلی بهزیستی به مناسبت ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: سال گذشته 15 میلیارد تومان به بهزیستی کمک شد.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان، با اشاره به شیوع کرونا، گفت: تهیه و توزیع وسایل بهداشتی و ضدعفونی کننده به مراکز زیر نظر اختصاص یافت.

به گفته محمدی، اطلاع رسانی دقیق، نظارت‌ها و مراقبت‌های شدید در مراکز تحت حمایت این اداره کل موجب شده مورد کرونایی گزارش نشود که این روند همچنان ادامه دارد.

وی ادامه داد: زمان اجرای پویش ضیافت همدلی ۲۵ فروردین تا ۲۲ اردیبهشت است که همه ساله بهزیستی در ماه مبارک رمضان تلاش کرده با اتخاذ رویکرد تعاملی با خیرین، برگزاری طرح‌های متعدد جلب مشارکت، بهره‌مندی گسترده از ابزارهای مختلف، جذب شرکای اجتماعی به ویژه بانک‌ها، صندوق‌های سرمایه‌گذاری، اصناف و بنگاه‌های اقتصادی اقلام و امکانات مورد نیاز مددجویان را تامین کند.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان ادامه داد: پرداخت کمک هزینه معیشتی، اقلام و بسته‌های معیشتی، تهیه وسایل بهداشتی، درمانی و دارویی (ویژه لوازم مورد نیاز در دوران بحران و کرونا )، تامین اقلام جهیزیه و ازدواج و.... از جمله محورهای فعالیت این پویش است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز