خبرگزاری کار ایران

درپی شیوع موج چهارم کرونا؛

مرخصی برون شهری تاکسیرانان قزوین لغو شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۵۵۶۰

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: در پی خیزش موج چهارم کرونا و لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تمامی مرخصی‌های برون شهری رانندگان تاکسی تا اطلاع ثانوی لغو شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، اسماعیل عرشیان با اشاره به مرخصی برون شهری تاکسیرانان گفت:  در پی خیزش موج چهارم کرونا و افزایش مبتلایان به این بیماری و مصوبه ستاد مقابله با کرونای استان مبنی بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، تمامی مرخصی‌های برون شهری رانندگان تاکسی تا اطلاع ثانوی لغو شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین ابراز کرد: با توجه به این تصمیم که جهت حفظ سلامتی تاکسیرانان و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا اتخاذ شده، از تاکسیرانان خواهشمندیم که ضمن رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از تجمع در خطوط و ایستگاه‌ها خودداری کنند.

وی افزود: همچنین با توجه به تعطیلی دفاتر پیشخوان، تاکسیرانانی که تاریخ اعتبار پروانه فعالیت آنان به پایان رسیده، تا اطلاع ثانوی نیازی به تمدید اعتبار مجوز خود ندارند و در صورت بازگشایی دفاتر پیشخوان می‌توانند به این دفاتر مراجعه نمایند.

 این مسئول بیان کرد: استفاده از ماسک توسط رانندگان در هنگام فعالیت الزامی است و در صورت استفاده نکردن از ماسک با متخلفان مطابق ضوابط و مقررات برخورد خواهد شد.

عرشیان گفت: با توجه به مصوبه ستاد کرونای استان، خرید و فروش و نقل و انتقال خودرو تا اطلاع ثانوی انجام نخواهد شد و بر همین اساس از رانندگان تاکسی خواهشمندیم از مراجعه به سازمان تاکسیرانی و تعاونی تاکسیرانان خودداری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز