خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان خبر داد:

۳۵ کیلوگرم تریاک در ۲ عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین کشف شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۵۴۲۵

فرمانده انتظامی استان، از کشف ۳۵ کیلوگرم مواد مخدر تریاک در ۲ عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین و دستگیری ۲ نفر خبر داد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، سردار علی ابراهیمی با اعلام این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی بر روی عناصر تهیه و توزیع مواد مخدر، از فعالیت یک قاچاقچی در امر تهیه و توزیع مواد مخدر مطلع شده و دریافتند که وی به تازگی مقداری مواد مخدر از استان‌های جنوبی تهیه کرده و قصد انتقال آن به قزوین را دارد.

فرمانده انتظامی استان قزوین افزود: با توجه به اشراف اطلاعاتی ایجاد شده در یک عملیات غافلگیرانه خودروی مورد نظر در ورودی شهر "بوئین زهرا" متوقف و در بازرسی از خودروی پراید ، ۳۰ کیلوگرم تریاک کشف و ۲ متهم در این رابطه دستگیر شدند.

سردار ابراهیمی اشاره کرد: همچنین در عملیات دیگری با همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر استان اصفهان ۵ کیلو و ۶۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک در شهرستان "نائین "کشف شد.

وی در پایان گفت: اشراف و تعامل اطلاعاتی، عملیاتی دو رویکرد موثر در سطح ناجا می باشد که ظرفیت های گسترده ای را برای مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر ایجاد می‌کند و فرماندهی انتظامی استان قزوین هیچگونه مماشاتی با سوداگران مرگ نخواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز