خبرگزاری کار ایران

به منظور تعیین اعضا انجام می شود ؛

برگزاری کنگره خانه کارگر بندرعباس در هفته آینده

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۵۲۹۳

خانه کارگر بندرعباس برای تعیین اعضای اصلی و علی البدل خود به صورت مجازی و حضوری کنگره برگزار می کند.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، اسماعیل حاجی زاده، دبیر اجرایی خانه کارگر بندرعباس  با اعلام این خبر گفت: کنگره خانه کارگر بندرعباس برای تعیین ۲نفر عضو اصلی و ۱ نفر عضو علی البدل به صورت مجازی و حضوری با رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل بهداشتی در فضای آزاد برگزار می شود.

وی افزود: متقاضیان  باید  حداقل 7 سال سابقه عضویت خانه کارگر  یا ۳ سال عضویت در هیئت اجرایی خانه کارگر شهرستان و یا ۱۰ سال سابقه فعالیت در نهادهای کارگری، بازنشستگان، شوراها، انجمن های صنفی، اتحادیه های کارگری و یا سایر تشکیلات کارگری داشته باشند.

به گفته خانه کارگر بندرعباس آخرین فرصت برای ارسال مدارک تاریخ ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ از طریق واتساپ به شماره تماس ۰۹۱۷۳۶۸۳۷۰۰  و یا به صورت حضوری به امور اعضای واحد بندرعباس است.

 مدارک مورد نیاز کاندیداها به شرح زیر است  : کپی صفحه اول شناسنامه - کپی کارت ملی - یک قطعه عکس 

 دستور کار کنگره:

١- گزارش عملکرد چهار ساله توسط دبیراجرائی خانه کارگر شهرستان

٢- انتخابات ( نفر عضو اصلی و عضو علی البدل) برای کنگره کشور

 برگزاری کنگره به صورت حضوری نیز  در خانه کارگر واقع در گلشهر جنوبی بعد از ترمینال مسافربری، خیابان کارگر جنب سازمان فنی و حرفه ای و یا به صورت مجازی از طریق لینک اینستاگرام https://instagram.com/kargarbandarabbashouse?igshid=zmv66jufzpat خانه کارگر است.

 اعضای محترم می‌توانند از طریق لینک http://roshd16.ir/congress  یا به صورت مراجعه حضوری به خانه کارگر به کاندیدای مورد نظر خود رای دهند.

  ساعت رأی گیری   ۱۰ صبح تا ١٣  عصر روز دوم اردیبهشت ماه است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز