خبرگزاری کار ایران

مالک تیم فوتبال پدیده غرب کرمانشاه مطرح کرد:

توان پرداخت هزینه‌های تیم را ندارم / حمایت نشویم از مسابقات کناره گیری می‌کنیم/ این جوانان شایستگی حضور در لیگ برتر را دارند

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۵۲۸۸

مالک تیم فوتبال پدیده غرب کرمانشاه با اشاره به مشکلات مالی این تیم و عدم حمایت مسئولان استان از تیم های پایه گفت: در صورت عدم حمایت های لازم ناگزیر هستیم از ادامه رقابت‌های جوانان کشور کناره‌گیری کنیم.

عبدالرضا عظیمی در گفت و گو با ایلنا  گفت: تیم پدیده غرب با شکست حریفان قوی و پرهزینه خود توانسته است از مرحله گروهی صعود کند و وارد مرحله حذفی شود اما در شرایط فعلی تامین هزینه سفر به شهر بابل و رویایی با تیم خزر بابل برای ما بسیار سنگین است .

عظیمی ادامه داد: بازیکنان تیم ما از لحاظ فنی چیزی کم نداشته و شایستگی حضور در لیگ برتر فوتبال کشور را دارند اما از لحاظ مالی نیازمند حمایت مسئولان استان از این تیم در رده های پایه هستیم، چرا که در رده‌های پایه و بخصوص در رده جوانان هیچگونه منبع درآمدی برای تیم وجود ندارد.

مالک باشگاه پدیده غرب ادامه داد: با توجه به عدم توان مالی برای حضور در این مرحله از مسابقات ، صادقانه بگویم حضور ما در مرحله حذفی در هاله ای از ابهام قرار گرفته و در صورت عدم حمایت، تامین مخارج سفر به بابل از توان ما خارج است.

عظیمی با ابراز تاسف از این موضوع گفت: هرآنچه که در توان داشتیم برای موفقیت این تیم هزینه کرده ایم و هم اکنون در شرایطی قرار داریم که اگر کسی از این تیم حمایت نکند مجبور خواهیم بود از حضور در دور بعدی مسابقات انصراف بدهیم و تمام تلاش ها و هزینه های که تا اینجای کار انجام داده ایم از بین رفته و بی‌ثمر خواهد شد.

وی با درخواست از مسئولان استان گفت: از تمامی کسانی که توانایی یاری رساندن به این جوانان را دارند خواهش می کنم که در راستای حل مشکل این ورزشکاران قدمی برداشته و از این تیم و جوانان آن حمایت کنند چرا که این تیم لیاقت حضور در سطح لیگ برتر فوتبال را دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز