خبرگزاری کار ایران

معاون پلیس راه استان سمنان خبر داد:

۳۳۲ مورد تصادف در دومین نوروز کرونایی استان سمنان/ بیشترین فوتی در محور آرادان به سرخه

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۵۲۴۵

معاون پلیس راه استان سمنان با تاکید بر اینکه در طی سال گذشته ۱۶۱ مورد تصادف منجر به فوت در سطح جاده های استان به وقوع پیوست که ۱۹۶ نفر جان باخته داشت، گفت: در نوروز امسال ۳۳۲ مورد تصادف در استان سمنان را شاهد بودیم .

به گزارش ایلنا از سمنان، سرهنگ مرتضی عبدالهی بیان کرد: سال گذشته یک هزار و ۵۲۰ فقره تصادفات جرحی در استان سمنان به وقوع پیوست.‌

وی ادامه داد: در مجموع تصادفات سال گذشته دو هزار و ۹۹ نفر مجروح شده و سه هزار و ۶۲۵ مورد تصادفات خسارتی در استان اتفاق افتاد.‌

عبداللهی یادآور شد: مجموعا در سال گذشته پنج هزار و ۳۳ مورد تصادف در استان رخ داد که بیشترین تصادفات استان در سه محور سمنان به دامغان  لاین جنوبی با ۳۵۸ مورد ، دامغان به سمنان لاین شمالی با ۲۹۵ مورد و میامی به سبزوار با ۲۵۷ مورد بود.

معاون پلیس راه استان سمنان تصریح کرد: در سال گذشته بیشترین فوتی در محورهای آرادان به سرخه در لاین جنوبی با ۱۸ نفر، میامی به سبزوار لاین جنوبی با ۱۵ نفر و لاین دامغان به سمنان ضلع شمالی با ۱۱ نفر بود.

وی اضافه کرد: در سال گذشته ماشین‌های سواری با دو هزار و ۸۶۳ ،کامیون کشنده و تریلی با ۷۲۴ مورد و وانت‌بار با ۵۷۹ مورد بیشترین تصادفات را در این استان داشتند.

عبداللهی اظهار کرد: در دو هزارو ۲۶۳ مورد از تصادفات استان عدم توجه راننده به جلو، هزار و ۱۵۵ مورد عدم توانایی راننده وسیله نقلیه و در ۳۷۹ مورد عدم رعایت حق تقدم منجر به تصادف شده بود.

وی گفت: در سال گذشته ۶۳۰ مورد تصادف در ساعت ۱۶ تا ۱۸ ، ۵۱۵ مورد تصادف در ساعت ۱۰ تا ۱۲ و ۴۰۸ مورد تصادف در ساعت ۶ تا ۸ صبح اتفاق افتاد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز