خبرگزاری کار ایران

مدیرکل انتقال خون گیلان خبر داد:

نیاز مراکز درمانی گیلان به همه گروه‌های خونی/ بیماران نیازمند چشم انتظار مردم نیکوکار

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۵۲۳۰

مدیرکل انتقال خون گیلان از نیاز مراکز درمانی استان به همه گروه‌های خونی خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، مدیرکل انتقال خون گیلان امروز گفت: بیماران نیازمند به خون چشم انتظار کمک اهدا کنندگان خون هستند.

بابک پاکدل گفت: مراکز انتقال خون استان در دهه نخست ماه رمضان، شنبه تا پنجشنبه، در میدان فرهنگ شهرستان رشت صبح‌ها از ساعت ۸ الی ۱۴ و عصر‌ها از ساعت ۱۸ الی ۲۳ و در شهرستان لاهیجان نیز صبح‌ها از ساعت ۸ الی ۱۴ و پس از افطار تا ساعت ۲۳ آماده دریافت خون‌های اهدایی نیکوکاران است.

وی همچنین از وجود سامانه‌های ثابت خونگیری در میدان شهرداری و میدان یخسازی رشت همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۳  خبر داد. 

مدیر کل انتقال خون گیلان گفت: مراکز انتقال خون شهرستان‌های بندرانزلی، تالش، آستارا، لنگرود و رودسر همه روزه غیر از جمعه‌ها از ساعت ۸ صبح تا ۱۴ و در املش نیز از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه تا ۱۳ و ۳۰ دقیقه با رعایت نکات و دستور العمل‌های بهداشتی و در شرایط کاملا استریل، پذیرای اهدا کنندگان خون در ماه مبارک رمضان است.

بابک پاکدل با اشاره به استمرار دریافت خون اهداکنندگان در ماه مبارک رمضان گفت: براساس مصوبه کمیته امنیتی و انتظامی ستاد کرونا آن دسته از افرادی که با خودروی شخصی در ساعات شب به پایگاه‌های انتقال خون مراجعه و خون اهداکنند پلاک خودروی‌شان ثبت‌شده و برای رفع اثر تخلف به پلیس راهور ابلاغ می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز