خبرگزاری کار ایران

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان:

فعلاً برنامه‌ای برای اجرای مراسم شب‌های قدر نداریم

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۵۱۷۷

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: فعلاً برنامه‌ای برای اجرای مراسم شب‌های قدر در فضای باز نداریم و منتظر اجازه ستاد کرونای استان هستیم.

به گزارش ایلنا از همدان حجت‌الاسلام  رضا حاجی‌زین‌العابدینی گفت: برگزاری مراسم شب‌های قدر به مصوبه ستاد کرونای استان بستگی دارد و اگر این ستاد مصوبه‌ای مبنی بر برگزاری این مراسم بدهد، در فضای باز برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در برگزاری هر گونه مراسم اعم از مراسم شب‌های قدر تابع ستاد کرونای استان هستیم، اظهار کرد: اگر ستاد کرونای استان اجازه برگزاری مراسم در فضای باز را ندهند، امسال مراسمی نخواهیم داشت.

مدیرکل اوقاف استان همدان با اشاره به اینکه تاکنون هیچ مصوبه‌ای مبنی بر این موضوع از سوی ستاد کرونای استان به اداره اوقاف ابلاغ نشده است، یادآور شد: معمولاً مصوبه این ستاد در روز‌های ابتدایی هفته ابلاغ می‌شد، اما تاکنون مصوبه‌ای در این رابطه ابلاغ نشده است.

حاجی‌زین‌العابدینی با تأکید بر اینکه مصوبه ستاد کرونا برای این دستگاه محوریت و موضوعیت دارد، مطرح کرد: به علت اینکه تمام شهرستان‌های استان در وضعیت قرمز کرونایی هستند و ممنوعیت تردد دارند فعلاً برنامه‌ای برای اجرای مراسم نداریم مگر اینکه شرایط تغییر کند و ستاد کرونای استان اجازه برگزاری مراسم را بدهد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز