خبرگزاری کار ایران

با بهره برداری از سیلوی ۲۰ هزار تنی؛

مشکلات گندم کاران آوجی حل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۵۱۷۵

فرماندار شهرستان آوج گفت: با بهره برداری از سیلوی ۲۰ هزار تنی مشکلات جمع آوری و هدایت محصول استراتژیک گندم به مراکز خرید در آوج مرتفع می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، نصرت الله علیرضایی با اشاره به بهره برداری سیلوی ذخیره سازی گندم در آوج گفت: این سیلو با ظرفیت ۲۰ هزار تن و با سرمایه گذاری بخش خصوصی در سال جاری به بهره برداری می‌رسد و امکان افزایش ظرفیت تا ۳۰ هزار تن را خواهد داشت.

فرماندار شهرستان آوج افزود: شهرستان آوج آماده استقبال و حمایت از سرمایه گذاران بخش کشاورزی است.

وی با اشاره به خرید تضمینی گندم  ابراز کرد: سالانه حدود ۲۵ تا ۳۰ هزار تن گندم از کشاورزان آوجی به طور تضمینی خریداری می‌شود، این سیلو به مدیریت بهتر خرید تضمینی سالانه گندم در این شهرستان کمک خواهد کرد و همچنین پشتیبان ذخیره سازی غلات در نیمه جنوبی استان خواهد بود.

این مسئول ادامه داد: پراکندگی بالای روستاها در این شهرستان موجب می‌شد تا در زمینه جمع آوری و هدایت محصول استراتژیک گندم به مراکز خرید با مشکلاتی روبرو باشیم که ساخت و بهره برداری از این سیلو آنها را مرتفع می‌کند.

علیرضایی گفت: بیشتر محصول گندم در این شهرستان دیمی بوده و کاهش بارندگی‌ها بر میزان تولید این محصول اثرگذار خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز