خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل:

90 نفر با تشخیص کرونا در استان اردبیل راهی بیمارستان شدند / 9 نفر جان باختند

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۵۰۵۹

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از بستری 90 بیمار جدید مبتلا به کرونا و گزارش 9 مورد فوتی طی شبانه روز گذشته در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، شهرام حبیب‌زاده در تشریح آخرین وضعیت کرونا در استان اردبیل عنوان کرد: در شبانه روز گذشته 90 نفر به دلیل ابتلا به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان بستری شده‌اند.

وی از ترخیص 95 نفر با بهبودی نسبی خبر داد و گفت: براساس‌ آخرین وضعیت اعلام شده توسط وزارت بهداشت، هم اکنون شهرستان های اردبیل، نمین، پارس آباد، مشگین‌شهر، خلخال، سرعین، بیله سوار و گرمی در وضعیت قرمز و شهرستان‌های نیر، کوثر و اصلاندوز در وضعیت نارنجی قرار دارند.

رئیس‌دانشگاه علوم پزشکی اردبیل اذعان کرد: در حال حاضر تعداد 550 نفر در بیمارستان‌های استان بستری هستند و 83 نفر نیز در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند و متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته 9 مورد فوتی با تشخیص کرونا در استان به ثبت رسیده است.

وی در تشریح آمار مبتلایان به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته به تفکیک شهرستان‌ها عنوان کرد: از 90 مورد بستری ناشی از ابتلا به کرونا در استان، 50 نفر از اردبیل، 13 نفر پارس آباد، 9 نفر مشگین شهر، 3 نفر گرمی، 3 نفر نمین، یک نفر کوثر، یک نفر بیله سوار و 10 نفر از خلخال گزارش شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز