خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان:

بانک‌ها نقش مهمی در تحقق شعار سال دارند / روند پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی در سال جدید تسهیل شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۵۰۰۳

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها از بانک ها انتظار جدی است با رفع موانع و پشتیبانی به موقع در مسیر تحقق شعار سال که نقش بسزایی در افزایش تولید دارد، گام بردارند.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، ایرج حیدری در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با اشاره به نقش بانک ها در تحقق شعار سال، عنوان کرد: بانک ها یکی از رکن های مهم تحقق شعار سال هستند و ضروری است با اقدامات عملی در مسیر تحقق شعار سال حرکت کنند.

وی افزود: در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها از بانک ها انتظار جدی است با رفع موانع و پشتیبانی به موقع در مسیر تحقق شعار سال که نقش بسزایی در افزایش تولید دارد گام بردارند.

معاون‌هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: تسهیل شرایط پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی به ویژه تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی می‌تواند در رونق این بخش تاثیر بسزایی داشته باشد.

حیدری تصریح کرد: بازگشت واحد های تولیدی نیمه فعال و غیر فعال به چرخه تولید زمینه ساز ایجاد فرصت های جدید شغلی می شود که تحقق این مهم نیازمند همراهی بانک هاست.

در این نشست مسائل و مشکلات چند واحد تولیدی استان فعال در حوزه صنعتی در زمینه تسهیلات بانکی به ویژه تامین سرمایه در گردش با حضور دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و صاحبان واحدهای تولیدی بررسی و با دستور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تصمیمات لازم برای رفع مشکلات این واحدها اتخاذ شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز