خبرگزاری کار ایران

مدیر بیمارستان شهید بهشتی کاشان خبر داد:

حال هنرمند کاشانی مبتلا به کرونا وخیم است/ مردم برای شفای این هنرمند دعا کنند

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۴۹۱۲

مدیر بیمارستان شهید بهشتی کاشان با تشریح آخرین وضعیت جسمی و روند درمانی احمد حلی گفت: در حال حاضر این هنرمند مردمی در بخش ای سی یو بیمارستان بستری و تحت مراقبت است.

به گزارش ایلنا از کاشان، سید محمد حسین مکی با بیان اینکه استاد احمد حلی هنرمند عرصه موسیقی کشور هفته گذشته با علایم شبیه ویروس کرونا به مجتمع درمانی وآموزشی شهید بهشتی کاشان مراجعه کردند، افزود: پس از مثبت شدن تست کرونا و همچنین انجام اقدامات لازم برای بهبودی سریع وی دستور بستری صادر شد.

وی تصریح کرد: استاد احمد حلی چند سالی است که از مشکلات کلیوی رنج می برد و طی ایامی که در بیمارستان بستری هستند دیالیز می شوند.

مدیر بیمارستان شهید بهشتی کاشان تاکید کرد: در حال حاضر وضعیت جسمی هنرمند شهیر کشورمان چندان مساعد نیست و تمامی متخصصان عفونی و ریه ویزیت وی را برعهده دارند و از مردم درخواست می شود برای شفای ایشان دعا کنند.

سید احمد حلی متولد ۱۳۲۱کاشان، موسیقی را نزد استاد محمد قراملکی و استادحجازی فراگرفت و سپس آن را در رادیو محضر استاد صالح عظیمی تکمیل کرد.

حلی سال ۱۳۶۱وارد رادیو و تلویزیون شد و همکاری خود را تا پایان سال ۷۰ ادامه دارد.

این هنرمند برجسته موسیقی با دایر کردن کلاس‌های موسیقی در کاشان سهم قابل توجهی در آموزش واشاعه موسیقی به خصوص آواز سنتی ایفا کرد.

محمد معتمدی و چنگیز حبیبیان هنرمندان برجسته عرصه موسیقی و آواز کشور ازجمله شاگردان استاد احمد حلی هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز