خبرگزاری کار ایران

محمدی مطرح کرد:

همه ما در قبال معلولان مسئولیم / بی‌توجه برخی مسئولان نسبت به امور معلولان

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۴۸۵۴

رئیس‌کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای شهر اصفهان گفت: همه ما در قبال معلولان مسئولیم و باید به حقوق آنها توجه نشان دهیم بنابر این اگر مدیری در سیستم مدیریت شهری انگیزه‌ای برای انجام مسئولیت و الزامات خود در قبال اقشار مختلف جامعه همچون معلولان را ندارد،استعفا دهد.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای شهر اصفهان، کوروش محمدی اظهار داشت: اعتبار لازم برای راه‌اندازی سامانه ویژه معلولان توسط شهردار اصفهان و معاونت مالی تأمین شده و قرار بوده معاونت حمل‌ونقل شهرداری خودروهای مورد نیاز این سامانه را خریداری کند، اما تاکنون این اتفاق نیفتاده است.

وی افزود: پس از دوندگی و پیگیری های فراوان  از زمان مطرح شدن این طرح، وعده‌های پوچ و بی‌اثر داده شده و سال ۹۹ اتفاقی در این زمینه نیفتاد، در تذکر هفته قبل درخواست کردم که ظرف یک هفته آخرین وضعیت خرید خودروهای این سامانه اعلام شود اما هیچ بازخوردی از آن دریافت نکردیم و مسئولان مربوطه پاسخگوی پیگیری‌ها نبودند.

رئیس کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: همه ما در قبال معلولان مسئولیم و باید به حقوق آن‌ها توجه نشان دهیم بنابراین اگر مدیری در سیستم مدیریت شهری انگیزه‌ای برای انجام مسئولیت و الزامات خود در قبال اقشار مختلف جامعه همچون معلولان را ندارد و در این زمینه مسامحه می‌کند، می‌تواند استعفا دهد، چرا باید چنین افرادی که پاسخگو نیستند یک میز و صندلی را که برای خدمت به مردم است اشغال کنند؟

وی ادامه داد: چرا باید با مسائلی که در حوزه معلولان بر اساس یک قانون است اینگونه رفتار شود؟ نباید اینگونه تصور شود که این دوره شورای شهر روزهای پایانی عمر خود را طی می‌کند و مدیران به همین دلیل زمان بخرند و کار مردم به ویژه موضوعی که مربوط به قشر معلولان است را عقب بیندازند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز