خبرگزاری کار ایران

جان باختن 6 بیمار کرونایی دیگر در خراسان جنوبی

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۴۷۹۳

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: با ثبت ۶ مورد فوت جدید در بیماران کرونایی در شبانه روز گذشته تعداد فوتی‌های ناشی از این بیماری در خراسان جنوبی به ۷۹۴ نفر رسید.

به گزارش ایلنا، کامبیز مهدی زاده گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۶۸ آزمایش تشخیص کرونا در خراسان جنوبی انجام شد که مجموعا ۶۸ بیمار جدید شامل ۲۰ بستری و ۴۸ سرپایی شناسایی شدند.

مهدی زاده افزود: از این تعداد ۳۴ مورد از بیرجند، ۱۱ نفر از زیرکوه، ۹ نفر از درمیان، ۷ نفر از طبس، ۵ مورد از قاین و ۲ مورد از سربیشه بوده است.

وی گفت: همزمان در ۷۱۱ آزمایش سریع کرونا ۱۹۷ بیمار مبتلا به کرونا شناسایی شدند.

مهدی زاده گفت: در حال حاضر ۲۶۵ بیمار با علائم تنفسی در بیمارستان‌های خراسان جنوبی بستری هستند که ۱۵۳ نفر کرونا مثبتند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند افزود: از این تعداد ۲۸ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که حال ۵ نفر نامساعد است.

مهدی زاده گفت: در شبانه روز گذشته ۷۵ بیمار با علائم تنقسی در بیمارستان‌های استان پذیرش و در همین مدت ۵۷ بیمار شامل ۲۵ بیمار کرونا مثبت با حال عمومی خوب ترخیص شدند.

وی گفت: از ابتدای شیوع کرونا تا امروز ۱۷ هزار و ۲۰۴ بیمار کرونا مثبت بهبود یافتند یا در حال حاضر در قرنطینه خانگی به سر می‌برند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند افزود: تا روز گذشته ۴۹ هزار و ۵۵۶ آزمایش مولکولی تشخیص کرونا در خراسان جنوبی گرفته شده که منجر به شناسایی ۱۸ هزار و ۱۵۱ بیمار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز