خبرگزاری کار ایران

دادستان جیرفت خبر داد:

قتل دختر 13 ساله جیرفتی در خانه/ اعتراف جوان ۳۱ ساله به ارتکاب جنایت

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۴۷۴۵

دادستان شهرستان جیرفت از قتل دختر 13 ساله اهل این شهرستان خبرداد.

به گزارش ایلنا، حسین سلامی روز یکشنبه در تشریح این حادثه با اشاره به اینکه قتل این دختربچه ۱۳ ساله در منزل شخصی آنها و در غیاب والدین وی رخ داده است، افزود: بنا به گفته شاهدان محلی پدر مقتول در محل کار و مادر وی نیز برای انجام امور ثبت نام این دانش آموز در مدرسه تیزهوشان در بیرون از خانه به سر می‌برده اند.

وی افزود: مادر این دختر بچه پس از بازگشت به منزل با جسد بی جان فرزند خود روبرو شده و بلافاصله با اورژانس تماس گرفته است.

دادستان شهرستان جیرفت گفت: پس از حضور اورژانس و به دلیل مشکوک بودن این مرگ، بلافاصله ماموران پاسگاه انتظامی رومرز و پلیس آگاهی نیز با حضور در محل و بررسی شواهد موجود، شناسایی عامل این قتل را در دستور کار قرار دادند و در کمتر از ۲۴ ساعت موفق به شناسایی و دستگیری وی شدند.

سلامی با اشاره به این مطلب که قاتل در مراجع قضایی به قتل این دختربچه اعتراف کرده است، تصریح کرد: قاتل ۳۱ ساله این جنایت ، در اعترافات خود انگیزه این قتل را اختلاف با والدین مقتول ذکر کرده است.

وی یادآور شد: جسد این دختربچه برای مشخص شدن علت قتل و انجام بررسی های تخصصی مورد نیاز به پزشکی قانونی منتقل شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز