خبرگزاری کار ایران

ارداقیان خبر داد:

افزایش تعداد فوتی‌های ناشی از کرونا در استان قزوین/ نوجوانان نیز درگیر کرونا شدند

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۴۶۹۵

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: مجموع بستری‌های کرونا نسبت به روز گذشه کاهش داشته، اما آمار فوتی‌ها با افزایش 2 نفری نسبت به دیروز به 13 نفر رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، محمد حسن ارداقیان در نشست مجازی با اصحاب رسانه که ظهر امروز برگزار شد با اشاره به آخرین وضعیت کرونا در استان گفت: طی روز گذشته 113 بیمار جدید به بستری‌ها اضافه شد که با این آمار مجموع بستری‌ها نسبت به روز گذشه کاهش داشته، اما آمار فوتی‌ها با افزایش 2 نفری نسبت به دیروز به 13 نفر رسید.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین ادامه داد: استان در وضعیت خوبی قرار ندارد و امیدواریم روند بستری‌ها و فوتی‌ها کاهش پیدا کند.

وی ابراز کرد: فوتی‌ها از نظر میانگین سنی تغییر قابل توجهی نداشتند و بیشتر بیماران بالای 65 سال و افراد با بیماران زمینه‌ای را شامل می‌شود، اما از نظر ابتلا با توجه به شیوع کرونای انگلیسی تغییراتی رخ داده و رده‌های سنی نوجوان نیز درگیر شده‌اند.

مدیر روابط عموی دانشگاه علوم پزشکی قزوین درباره علت ممنوعیت فعالیت غذاهای بیرون‌بر ابراز کرد: ممنوعیت خدمت رسانی غذاهای بیرون‌بر در ستاد کرونای استان تصویب شده و شاید یکی از علل آن کاهش مراجعه مردم به بیرون از منزل باشد، در مجموع به دلیل قرار گرفتن در وضعیت نامطلوب ستاد کرونا ناچار به تصمیم گیری در موارد مختلف است.

ارداقیان با بیان آخرین وضعیت توزیع واکسن در استان قزوین اظهار کرد: در 28 فروردین ماه 6 نفر از کادر درمان، 21 نفر از نظام پزشکی و 31 پاکبان واکسن کرونا دریافت کردند.

وی در پایان گفت: درمجموع از 21 بهمن 99 تا 28 فروردین 1400 تعداد 6 هزار و 69 دز واکسن در نوبت اول و درمجموع 8 هزار و 128 دز واکسن در استان قزوین توزیع شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز