خبرگزاری کار ایران

مدیر آبفای کرج:

خطر کم آبی کشور را تهدید می‌کند/ صرفه‌جویی در مصرف آب نیازمند مشارکت همگانی مردم است

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۴۵۹۹

مدیر آب و فاضلاب شهرستان کرج، گفت: خطر کم آبی و خشکسالی کشورمان را تهدید می کند لذا سهم بزرگی از مدیریت مصرف و پیشگیری از معضل کمبود آب برعهده مشترکین است.

به گزارش ایلنا از البرز، شهرام حافظ اظهار داشت: با افزایش جمعیت و محدود بودن منابع آبی بحث کمبود آب و تنش های آبی در تمامی استان‌های کشور وجود دارد چرا که خطر کم آبی و خشکسالی کشورمان را تهدید می‌کند لذا موثرترین راه مدیریت مصرف و صرفه جویی آب برعهده همه مردم خواهد بود. 

 مدیر آب و فاضلاب شهرستان کرج در ادامه تصریح کرد: در این شرکت تلاش می شود با برنامه ریزی های مختلف و اجرای پروژه ها تنش آبی مدیریت شود و این در حالی است که سهم بزرگی در مدیریت مصرف و پیشگیری از معضل کمبود آب برعهده مشترکین است.

حافظ با بیان اینکه بهینه سازی مصارف آب از راههای موثر در امر مدیریت مصرف است، گفت: استفاده از الگوی مصرف مناسب سبب می شود تا آب به صورت عادلانه در دسترس همگان قرا گیرد.

مدیر آبفا شهرستان کرج در پایان با ذکر شعار وزارت نیرو که "آب هست ولی کم است" افزود: از مشترکین درخواست می شود با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا و کاهش بارش ها در فصل آبی امسال در مصارف خود بسیار محتاط باشند تا در زمان های اوج مصرف گرما قطع یا افت فشار آب مشکلی ایجاد نشود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز