خبرگزاری کار ایران

فرمانده ناوگان شمال مطرح کرد:

تاثیرگذاری اقدامات ارتش در سیاست‌گذاری‌ها و مذاکرات بین‌المللی

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۴۵۷۹

فرمانده ناوگان شمال با اشاره به تأثیرگذاری ارتش در توانمندی تسهیلاتی، گفت: اقدامات ارتش در سیاست‌گذاری‌ها و مذاکرات بین‌المللی سیاستمداران تأثیرگذار بوده است.

به گزارش ایلنا از رشت، امیر دریادار دوم عرشه و ستاد عبدالوهاب طاهری امروز در مراسم گرامیداشت روز ارتش در رشت، اظهار کرد: امام راحل با نامگذاری ۲۹ فروردین به عنوان روز ارتش، سبب دمیدن شدن روح ایمان و اعتقاد الهی در کالبد ارتش مردمی و دلسوز و ایجاد حیات دوباره در آنها شد.

وی افزود: امروز یادآور سالروز اعتماد تاریخ‌ساز امام خمینی (ره) به این ارتش بوده که در هشت سال دفاع مقدس جانانه حماسه آفریدند و با ایمان و اعتقادی راسخ با بهره‌گیری از توانمندی‌ها مهارت و دانش متخصصین خود در عرصه سازندگی و با استفاده از دانش بومی فرزندان این مرز و بوم همواره در ارتقای توانمندی ارتش تلاش کرده‌اند.

فرمانده ناوگان شمال با بیان اینکه دستاوردهای امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران حاصل دسترنج خودباوری و اعتماد به توان داخلی است، گفت: ارتش همواره صحنه نمایش توانمندی تسهیلاتی تأثیر گذار بوده و در سیاست گذاری سیاستمداران در عرصه‌های بین‌المللی نیز تأثیر داشته و آسایش را برای مردم ایران اسلامی به ارمغان آورده است.

وی با اشاره به اینکه نیروهای ارتش در همه حوادث و وقایع و اتفاقات و بلایایی طبیعی در کنار سایر دستگاه‌های خدمتگزار به مردم بودند، اضافه کرد: ارتش با حفظ وحدت و تعامل با دیگر نیروهای مسلح از جمله سپاه و نیروی انتظامی به عنوان ستون محکم نظام مقدس جمهوری اسلامی در راستای اعتلای ظلم ستیزی در برابر متجاوزان ایستاده‌اند.

امیر دریادار طاهری در ادامه با بیان اینکه در چنین روزی مصادف با ۲۹ فروردین سال ۶۷ پاسداشت رشادت مردی مردان عرصه دریا و شهدای ناوشکن سهند، سبلان و ناو موشک‌انداز جوشن هستیم، بیان کرد: آنها با دلیر مردی رو در روی نیروهای متجاوز ناوگان نیروی دریایی آمریکا ایستادند و حماسه آفریدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز