خبرگزاری کار ایران

مدیر کل استاندارد استان مطرح کرد:

ارائه خدمات الکترونیکی اداره کل استاندارد استان قزوین بدون مراجعه‌حضوری

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۴۵۷۲

مدیرکل استاندارد استان قزوین از شهروندان درخواست کرد با توجه به شیوع بیماری کرونا از خدمات الکترونیکی استفاده کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان قزوین، سیروس صارمی با اعلام این خبر گفت: از شهروندان تقاضا داریم تا برای کاهش شیوع کرونا در پویش کرونا را شکست می دهیم شرکت کرده و تا زمان عادی شدن شرایط از حضور فیزیکی در این اداره کل خودداری کنند.

مدیر کل استاندارد استان قزوین با بیان اینکه شهروندان امکان دریافت خدمات از میز خدمت الکترونیکی این اداره کل را بدون حضور فیزیکی دارا می باشند، افزود:  http://qazvin.isiri.gov.ir/portal/home/  نشانی میز خدمت الکترونیکی اداره کل استاندارد قزوین است.

صارمی گفت: در شرایط فعلی ارسال‌نامه و دریافت نامه‌های مربوط به این اداره کل صرفا از طریق اتوماسیون اداری به آدرس  http://10.126.21.50  انجام می شود و ارسال پیام نیز از طریق منوی ارتباط با مسئولان در اتوماسیون اداری امکان پذیر است. 

وی افزود: در صورت نیاز به تماس با کارشناسان نیز شماره تلفن‌های داخلی همکاران این اداره کل در میز خدمت الکنرونیکی موجود است.

مدیرکل استاندارد قزوین خاطر نشان کرد: شهروندان در صورتی که با این اداره کل تماس گرفتند و کارشناس مورد نظر حضور نداشت، پس از تماس با این اداره کل شماره تماس خود را به داخلی 500 اعلام کنند تا در اسرع وقت با آنها تماس گرفته شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز