خبرگزاری کار ایران

معاون اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان مطرح کرد:

تخلیه دو نگله سنگین 222 تنی در بندر شهید رجایی

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۴۴۹۸

معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: دو نگله سنگین ترانزیتی با وزن مجموع 222 تن در منطقه وی‍ژه اقتصادی بندر شهید رجایی تخلیه شد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، منصور خرمشکوه در خصوص تخلیه دو نگله سنگین (نگله واحد شمارش کالا) در بندر شهید رجایی، اظهار کرد: این محموله ترانزیتی شامل دو نگله یکی با وزن 123 تن و طول 60 متر و دیگری 90 تن با طول 40 متر بوده که از بندر جبل علی کشور امارات بارگیری و مقصد نهایی آن کشور عراق است.

وی با اشاره به مراحل عملیات جابجایی این محموله افزود: این دو نگله با استفاده از دو دستگاه شورت کرن (جرثقیل ساحلی) و با رعایت کامل کارگوپلن (نقشه چیدمان کالا در زمان تخلیه و بارگیری) به صورت استاندارد و کاملا ایمن در مدت زمان دو ساعت از روی کشتی تخلیه شد.

خرمشکوه ادامه داد: این دو محموله بر روی کشنده های بوژی که از قبل بر روی اسکله مستقر شده بود، قرار گرفته و پس از مهاربندی کامل آن بر روی کشنده، با رعایت کامل الزامات ایمنی، عملیات انتقال به محوطه های بندری انجام پذیرفت.

 معاون امور بندی و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان خاطرنشان کرد:  وجود ۲۴۰۰ هکتار محوطه عملیاتی و ارایه خدمات بندری به صورت ۲۴ ساعته به کشتی‌ها و صاحبان کالا و بهره گیری از مدرن ترین تجهیزات تخلیه و بارگیری از جمله قابلیت ها و مزایای بندر شهید رجایی به عنوان بزرگترین بندر تجاری کشور بشمار می آید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز