خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان عنوان کرد؛

دلیل آسان‌انگاری شهروندان در افطاری‌ دادن، تناقض اطلاعاتی مسئولان در برخورد با کرونا است

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۴۴۸۷

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان بیان کرد: تناقض اطلاعاتی در روند شیوع کرونا ویروس باعث شده که مردم در بحث افطاری دادن یا تردد شبانه در مناطق درون شهری مقداری آسان انگاری داشته باشند.

به گزارش ایلنا از سمنان، نوید دانایی رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی سمنان گفت: هنوز به پیک قبلی شیوع کرونا ویروس ورود نکردیم اما وضعیت شیوع کرونا در استان سمنان نگران کننده است. 

وی افزود: از فرصت ماه مبارک رمضان استفاده کنیم تا مسافرت های درون و برون شهری کم شود و نظارت ها در ورودی شهرها برای کنترل ترافیک افزایش یابد.

دانایی ادامه داد: این هفته و هفته بعد براساس ارزیابی‌های انجام شده روند شیوع کرونا ویروس در استان سمنان افزایش خواهد یافت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان اضافه کرد: برای تامین دارو و تجهیزات در بیمارستان های استان سمنان اقدامات مستمر در دست انجام است و در حال توسعه دادن تجهیزات برای مقابله با کرونا ویروس هستیم.

وی گفت: تاکنون به منظور بستری و درمان بیماران کرونایی از تخت هایی استفاده شد که در سطح بیمارستان های استان برای کرونا اختصاص یافته بود اما از هفته آینده باتوجه به افزایش شیوع کرونا امکان دارد برای درمان بیماران کرونایی از تخت هایی که از ماه های گذشته برای بیماران غیرکرونایی در نظر گرفته شد، استفاده کنیم.

دانایی یادآور شد: با وجود شیوع کرونا ویروس در شب‌های ماه مبارک رمضان براساس سنت دیرینه مردم به افطاری می روند از مردم می خواهیم به مهمانی و افطاری ها نروند و اکنون براساس ارزیابی های انجام‌ شده روند شیوع کرونا بیشتر در دورهمی ها است .

وی تصریح کرد: بعد از افطار برخی از مناطق شهر سمنان آنقدر تردد زیاد است که شاهد ترافیک هستیم که پلیس راهور نظارت در تردد شبانه را تشدید کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان از نیروی انتظامی، دستگاه های نظارتی و بازرسان درخواست کرد نظارت ها را شدیدتر کنند.

 

 
 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز