خبرگزاری کار ایران

سخنگوی ستاد کرونای استان همدان:

مهلت پرداخت بدهی بدهکاران به شبکه بانکی تمدید شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۴۴۰۱

سخنگوی ستاد مقابله با کرونای استان همدان از تمدید مهلت پرداخت بدهی بدهکاران به شبکه بانکی به مدت ۶ ماه در استان همدان خبر داد.

به گزارش ایلنا از همدان، مهرداد نادری فر در جلسه ستاد مقابله با کرونا استان همدان گفت: به منظور حمایت از مشاغل و کسب و کار‌های تعطیل شده ناشی از همه گیری ویروس کرونا، مهلت پرداخت بدهی بدهکاران به شبکه بانکی تا ۶ ماه دیگر تمدید شد.

وی افزود: با توجه به استمرار شرایط ناشی از کرونا و تعطیلی کسب و کارها، مهلت زمانی مندرج در بند هفتم مصوبه جلسه ۴۷ ستاد ملی مدیریت کرونا در نیمه آذر سال گذشته، در زمینه قانون «تسهیل تسویه بدهی بدهکاران شبکه بانکی کشور» به مدت ۶ ماه تمدید شد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری همدان بیان کرد: یکی از درخواست‌های علوم پزشکی کاهش آمار کارکنان بانک‌ها برای پیشگیری از ابتلای کارمندان شبکه بانکی به کرونا بود که در این باره نشست تخصصی با دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان همدان برگزار شد.

مهرداد نادری فر ادامه داد: دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان همدان معتقد بود که در صورت کاهش شمار کارمندان، میزان افراد در صف انتظار برای دریافت خدمات بانکی و مدت زمان حضور مراجعان در بانک‌ها افزایش می‌یابد.

وی همچنین از فشار به کارکنان اداری و خدماتی برای حضور تمامی آن‌ها در مدرسه خبر داد و گفت: این در حالی است که یک سوم کارمندان باید در شهر‌های دارای وضعیت قرمز کرونایی در محل کار حضور یابند همچنین در حال حاضر دانش آموزی در مدارس وجود ندارد.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان همدان بیان کرد: با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و انتظار مومنان روزه دار برای اعلام شیوه نامه های بهداشتی مرتبط با مراسم مذهبی، نکات حائز اهمیتی از سوی قرارگاه عملیاتی مبارزه کرونا به ستاد‌های استانی ابلاغ شده که امید می‌رود دست اندرکاران نماز‌های جمعه و جماعات، مدیران هیات‌های مذهبی، وعاظ، ذاکران اهل بیت، هیات امنای مساجد و مردم همانند سال گذشته همراهی لازم را داشته باشند.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان همدان تاکید کرد: هر چند در شهر‌های زرد و آبی با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برپایی نماز و برگزاری مراسم احیا بلامانع است، اما با توجه به شیوع ویروس جهش یافته، کمتر نقطه‌ای حائز شرایط رنگی یاد شده است.

نادری فر اضافه کرد: بنابراین می‌طلبد با تدوین شیوه نامه‌ای برای برگزاری نماز‌های روزانه ماه مبارک (یک وعده آن هم به مدت نیم ساعت) با حداقل نفرات در فضای باز با رعایت حداکثر فاصله و ماسک و جانماز و سجاده اختصاصی در همه شهر‌ها اجازه داده شود و در سایر شهر‌های دارای شرایط اضطراری و مشمول محدودیت رفت و آمد برگزاری این مراسم ممنوع است.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان همدان گفت: نباید در این خصوص بر خلاف مصوبات قرارگاه و ستاد ملی مقابله با کرونا اظهار نظر و عمل کرد چرا که اعمال نظر شخصی، دوصدایی و عملکرد سلیقه‌ای در این باره قابل قبول نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز