خبرگزاری کار ایران

‌‌‌‌‌‌معاون شهردار کاشان خبر داد:

نخستین گروه پاکبانان کاشانی علیه کرونا واکسیناسیون شدند

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۴۲۶۵

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری کاشان از آغاز واکسیناسیون پاکبانان کاشانی علیه بیماری کووید 19خبر داد و گفت: نخستین گروه این قشر در معرض آسیب، واکسن سینوفارم دریافت کردند.

به گزارش ایلنا از اصفهان، محمدرضا قنبری با اشاره به اینکه پاکبانان در زمینه ابتلا به کروناویروس از اقشار در معرض خطر و آسیب زیاد محسوب می‌شوند، عنوان کرد: با توجه به اهتمام متولیان حوزه بهداشت، ستاد مقابله با کرونا و نیز مدیریت شهری برای صیانت از سلامتی نگهبانان پاکیزگی شهر، این گروه در اولویت دریافت واکسن قرار گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: بر این اساس، 40 نفر از پاکبانان بالای 50 سال که با زباله‌های عفونی نیز در تماس هستند، علیه بیماری کووید 19 واکسینه شدند.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری کاشان افزود: گروه دیگری از پاکبانان واجد شرایط نیز طی روزهای آینده واکسن دریافت می‌کنند.

قنبری از نقش‌آفرینی دانشگاه علوم پزشکی؛ به ویژه گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های واگیر معاونت بهداشت برای اجرای این طرح قدردانی و بر ضرورت همکاری نهادها، دستگاه‌ها و مجموعه‌های مختلف برای اجرای هر چه بهتر آن تأکید کرد.

بر اساس اعلام صورت‌گرفته، طرح واکسیناسیون در چهار فاز اجرا می‌شود که گروه‌های مختلف منطقه بر اساس اولویت‌بندی تعیین شده علیه بیماری کووید 19 واکسیناسیون می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز