خبرگزاری کار ایران

در شبانه روز گذشته؛

شش کهگیلویه و بویراحمدی دیگر قربانی کرونا شدند

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۴۲۵۹

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۵۲۴ نفر خبرداد و گفت: در شبانه روز گذشته شش بیمار جان خود را از دست داده اند. 

به گزارش ایلنا از یاسوج، پرویز یزدان پناه با بیان اینکه ۵۰۵ بیمار در بیمارستان های معین کرونا بستری هستند، عنوان کرد: از این تعداد ۱۵۱ نفر مبتلای قطعی به کرونا بوده و ۲۲ نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

وی افزود: از مجموع مبتلایان به کووید۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۳۲ هزار و ۳۲۶ نفر بهبود یافته اند.

یزدان پناه گفت: در شبانه روز گذشته ۴۱۸ رپید تست انجام شده که ۲۵ درصد موارد مثبت و بیشترین مبتلایان در شهرستان های گچساران و بویراحمد، لنده و کهگیلویه و از هزار و ۷۳ نمونه pcr انجام شده ۴۳ درصد موارد مثبت و بیشترین مبتلایان در بویراحمد، کهگیلویه، چرام و باشت بود.

وی گفت: این بیماری به سرعت و سادگی منتشر می‌شود و افرادی با سنین پایین تر را نیز درگیر می‌کند که میزان سرایت پذیری بالایی داشته و میزان کُشندگی آن نیز بیشتر است و مردم باید احساس خطر کنند.

یزدان پناه گفت: مردم باید دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نمایند، در تجمعات حضور نیابند و محدودیت‌ها را رعایت کرده تا از این پیک خطرناک عبور کنیم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز