خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور بین الملل شهرداری اصفهان مطرح کرد:

اجرای طرح "سفره کرامت" برای کمک به نیازمندان آسیب دیده از کرونا

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۴۲۵۵

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان گفت: با هدف حمایت از خانواده های نیازمند و آسیب دیده از شرایط کرونا توزیع بن های ارزاق تحت عنوان "سفره کرامت" در ماه رمضان برنامه ریزی شده است.

به گزارش ایلنا از اصفهان، ایمان حجتی در خصوص تبلیغات و فضاسازی شهری ایام ماه مبارک رمضان اظهار کرد: شهرداری اصفهان در ماه مبارک رمضان امسال همانند سال های گذشته در سطح مناطق برنامه های مختلفی را در دست اقدام دارد و فضاسازی معنوی این ایام در سطح شهر در چند دسته برنامه ریزی شده است.

وی افزود: این طرح ها با جملات و مفاهیمی از جمله رمضان ماه تزکیه، ماه پاکی، ماه محبت، ماه نیکوکاری و ... در بیش از یکصد نقطه شهر نصب شده است.

مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان افزود: در مناطق پانزده گانه شهر اصفهان نیز برنامه های مختلفی در این ایام به اجرا در می‌آید که به خاطر شرایط کرونا رویکرد این برنامه ها مجازی است و شهروندان می توانند از طریق فضای مجازی از این برنامه ها استفاده کنند.

حجتی اضافه کرد: در برخی مناطق با هدف حمایت از خانواده های نیازمند و آسیب دیده از شرایط کرونا توزیع بن های ارزاق با حفظ کرامت انسانی این افراد تحت عنوان " سفره کرامت" برنامه ریزی شده است.

وی تصریح کرد: مسابقه کتابخوانی فیض بندگی، برنامه "مهمانی با صفا" شامل کاروان همدلی در محلات و مسابقات جام رمضان که شامل مسابقات ورزشی بانوان و آقایان در رشته های مختلف، بازی های فکری و کامپیوتری است، برنامه "باران رحمت" مخصوص عید سعید فطر، مسابقه عکاسی ماه خدا همراه با جوایز نفیس در فضای مجازی و مسابقات در رشته های مختلف ورزشی نیز توسط معاونت ورزشی و تفریحی سازمان فرهنگی شهرداری اصفهان برای گروه های سنی مختلف در این ماه برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز