خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی کرمانشاه خبر داد:

انهدام باند قاپ زنی در کرمانشاه و کشف ۳۵ فقره سرقت

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۴۲۴۱

فرمانده انتظامی استان از انهدام یک باند قاپ زنی در کرمانشاه و کشف ۳۵ فقره سرقت از آنها خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، سردار علی اکبر جاویدان اظهار داشت: پس از وقوع چند مورد سرقت گوشی موبایل و کیف قاپی در شهر کرمانشاه توسط سرنشینان یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ سرقتی، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان کرمانشاه تحقیقات گسترده خود را برای شناسایی عاملان سرقت آغاز کرده و توانستند مخفیگاه یکی از اعضای باند که یک خانم بود را شناسایی کنند.

سردار جاویدان تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی و در عملیاتی غافلگیرانه توانستند این عضو باند را دستگیر و وی هم طی بازجویی های به عمل آمده ضمن اعتراف به سرقت اعلام کرد ۲ همدست دیگر نیز داشته است.

فرمانده انتظامی کرمانشاه با اشاره به شناسایی مخفیگاه دیگر همدستان زن دستگیر شده، گفت: این افراد هم در عملیات هایی جداگانه و با اقتدار دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه سارقان دستگیر شده در بازجویی ها به ارتکاب ۳۵ فقره سرقت گوشی تلفن همراه، خودرو، کیف قاپی و ... اعتراف کردند، از کشف تعداد زیادی اموال مسروقه به ارزش ۱۵ میلیارد ریال و از مخفیگاه سارقان خبر داد.

سردار جاویدان در پایان از معرفی سارقان دستگیر شده به دستگاه قضایی جهت صدور احکام لازم خبر داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز