خبرگزاری کار ایران

معاون آموزش ابتدایی استان قزوین تشریح کرد:

اعلام جزئیات ارزیابی عملکرد پایانی مدارس ابتدایی/ آزمون دانش‌آموزان‌ مناطق شهرهای قرمز، نارنجی و زرد غیرحضوری

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۴۱۷۸

معاون آموزش ابتدایی استان قزوین گفت: ارزیابی عملکرد پایانی دانش آموزان در مناطقی که در وضعیت زرد، نارنجی و قرمز هستند بصورت غیرحضوری و برخط از طریق شبکه شاد و در شهرهایی که در وضعیت آبی قرار دارند بصورت حضوری انجام شود.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، سیدیدالله حسینی گفت: آموزش‌ها و تدریس فضای مجازی تا پایان اردیبهشت ماه ادامه داشته و سال تحصیلی به موقع پایان می‌یابد.

معاون آموزش ابتدایی استان قزوین با اشاره به تشریح چگونگی ارزیابی عملکرد پایانی دانش آموزان دوره ابتدایی ابراز کرد: از معلمان و مدیران آموزش و پرورش درخواست داریم در اردیبهشت ماه برای دانش‌آموزانی که نیاز به ترمیم و یادگیری در سطح بالاتر دارند برنامه ویژه‌ای برای یادگیری قرار دهند تا همه به سطح مطلوب برسند.

وی ادامه داد: لازم است مدیران و معلمان مدارس تا ۱۰ خرداد ماه کارنامه نتایج ارزشیابی توصیفی دانش‌آموزان را در اختیار اولیا قرار دهند.

این مسئول عنوان کرد: باید برای دانش آموزانی که در ارزشیابی نوبت دوم امکان انتقال به پایه بالاتر ندارند در تابستان برنامه ریزی شود تا شاهد موفقیت این دانش آموزان باشیم و آنها بتوانند به پایه بالاتر ارتقا پیدا کنند.

حسینی افزود: ارزیابی عملکرد پایانی دانش آموزان در مناطقی که در وضعیت زرد، نارنجی و قرمز هستند بصورت غیرحضوری و بر خط از طریق شبکه شاد و در شهرهایی که در وضعیت آبی قرار دارند بصورت حضوری انجام شود.

معاون آموزش ابتدایی استان قزوین گفت: در اردیبهشت ماه لازم است مدیران، آموزش دانش آموزان را طبق برنامه هفتگی از طریق برنامه شاد دنبال کرده و مدارس همچنان دایر باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز