خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام :

۳۴ فوتی ناشی از کرونا در فروردین ماه در ایلام ثبت شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۴۱۵۷

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام با اشاره به افزایش آمار فوتی‌ها، بستری‌ها و مبتلایان در فروردین ماه جاری در استان گفت: از ابتدای فروردین ماه تا امروز ۳۴ فوتی ناشی از کرونا در فروردین ماه در ایلام ثبت شده است.

به گزارش ایلنا، محمد کریمیان با بیان اینکه از ابتدای فروردین ماه جاری تاکنون ۵ هزار و ۸۰۸ مبتلا ۳۴ فوتی ناشی از کرونا در استان ایلام شناسایی شد، افزود: در شبانه روز گذشته ۲۹۷ مورد مثبت جدید به کرونا ثبت شد و مجموع مبتلایان به ۳۲ هزار ۹۷۳ نفر رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۵ مورد فوتی ناشی از کرونا در استان ثبت و مجموع فوتی‌های کرونا در استان ایلام به ۷۰۷ نفر رسید.  

وی افزود: فوتی‌های شبانه روز گذشته مربوط به شهرستان‌های دره شهر، ایلام، آبدانان و بدره است.  

کریمیان عنوان کرد: مجموع بیماران بستری کرونا در مراکز درمانی استان ۲۸۷ نفر است.

بگفته وی هم اکنون شهرستان‌های ایلام، آبدانان، دره شهر، چوار، دهلران، بدره، چرداول، مهران، ایوان و سیروان در وضعیت قرمز و تنها شهرستان هلیلان و ملکشاهی در وضعیت نارنجی قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام تاکید کرد: وضعیت قرمز کرونایی در استان و روند افزایشی بستری‌ها و مبتلایان لزوم افزایش رعایت پروتکل‌ها و در خانه ماندن را بیش از پیش می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز