خبرگزاری کار ایران

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا خبر داد:

آخرین رنگ‌بندی کرونایی شهرهای کشور/ ۲۵۷ شهر قرمز، ۱۲۹ شهر نارنجی/ تهران در صدر نقض ترددهای شبانه

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۴۱۴۹

سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا آخرین رنگ بندی کرونایی شهرهای کشور را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت وزارت بهداشت، علیرضا رئیسی معاون بهداشت وزارت بهداشت درباره آخرین رنگ بندی کرونایی شهرهای کشور گفت: در حال حاضر ۲۵۷ شهر قرمز، ۱۲۹ شهر نارنجی، ۵۱ شهر زرد و ۱۱ شهر آبی هستند که البته این آمار دوشنبه به روز رسانی خواهد شد و به اطلاع مردم می رسد.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا با بیان اینکه هنوز ۷۱ درصد نقض تردد در شهرهای قرمز داریم به ۶ استانی که بیشترین نقض تردد در آنها اتفاق می‌افتد اشاره و بیان کرد: البته این نقض ترددها مربوط به خود این استان‌ها نیست و از استان‌های دیگر وارد شده اند؛ استان‌های اصفهان، البرز، همدان، مازندارن، فارس و آذربایجان شرقی بیشترین نقض تردد را دارند.

وی همچنین افزود: ۷۳ درصد نقض تردد در شهرهای نارنجی مربوط به ۶ استان اصفهان، البرز، فارس، مازندارن، همدان و خوزستان است. همچنین ۶۶ درصد از نقض تردد شبانه در ۶ استان رخ می ‌دهد که استان تهران در صدر و سپس استان ‌های خراسان رضوی، اصفهان، البرز، گیلان، فارس قرار دارند.

رئیسی در ادامه در رابطه با عبور مرزی هم، گفت: ۳۸ درصد مسافران وارد شده و ۴۴ درصد مسافران خارج شده اتباع خارجی بودند. ۶ استان خوزستان، مرکزی، یزد، آذربایجان شرقی، لرستان و گیلان در اعمال قانون و نظارت خوب عمل کردند و ۷۰ درصد تذکرات و پلمب ها در این استانها انجام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز