خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان خبر داد:

بهره مندی ۶۶ خانوار روستای زمین حسن بشاگرد از آب پایدار

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۴۱۰۲

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان از بهره مندی ۶۶ خانوار روستای زمین حسن بشاگرد از آب پایدار خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، امین قصمی با بیان اینکه شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در راستای تامین آب مورد نیاز روستائیان، اعتبارات ویژه ای در نظر گرفته است، افزود: بسیاری از منابع زیر زمینی و چشمه های شهرستان بشاگرد بدلیل خشکسالی سال زراعی 1400-1399 کم آب یا خشک شده اند که این شرکت را ناگزیر به اجرای طرح های  جایگزین کرده است.

به گفته وی، در اجرای سیاست بهره مندی روستائیان از آب پایدار، آبرسانی به روستای زمین حسن بشاگرد نیز به سرعت در دستور کار قرار گرفت.

وی در تشریح وضعیت آب روستای زمین حسن اضافه کرد: آب این روستای 280 نفره تا پیش از این از محل چشمه نزدیک روستا تامین می شد که به دلیل کاهش شدید حجم اب چشمه، مردم روستا با کمبود آب مواجه شدند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان ادامه داد: در این راستا طرح آبرسانی از محل چاه جدید در دستور کار قرار گرفت که با تکمیل آن مردم این روستا از آب پایدار بهره مند شدند.

قصمی به احجام اجرای این پروژه اشاره و خاطرنشان کرد: شرکت آب و فاضلاب برای اجرای این پروژه اقدام به حفر و تجهیز یک حلقه چاه، احداث شبکه برق و ایجاد پست هوایی ، احداث 1300 متر لوله گذاری شبکه داخلی و ۱۰۰۰ متر لوله گذاری خط انتقال کرد.

وی همچنین گفت: یک باب مخزن چهل متر مکعبی در این روستا توسط سپاه احداث شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان ابراز امیدواری کرد: با اجرای این پروژه آب مشترکین زمین حسن به پایداری لازم برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز