خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صمت استان مرکزی خبر داد:

رشد 201 درصدی وصول حقوق دولتی معادن در استان مرکزی

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۴۰۳۹

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: سال گذشته 1592 میلیارد ریال حقوق دولتی از محل فعالیت معادن استان مرکزی وصول شد که این میزان نسبت به مدت مشابه سال پیش از آن حدود 201 درصد رشد دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سعید جعفری کرهرودی افزود: سال گذشته 1731 میلیارد ریال از سوی بخش خصوصی در معادن استان مرکزی سرمایه‌گذاری شد و در این مدت 278 فرصت شغلی جدید در معادن استان مرکزی ایجاد شده که نسبت به مدت مشابه سال پیش از آن 54 درصد رشد داشته است.

وی ادامه داد: همچنین سال گذشته 46 پروانه بهره‌برداری معادن در استان صادر شد. 29 مورد اکتشاف و 42 گواهی کشف معادن نیز سال گذشته در نقاط مختلف این استان صادر شد که نسبت به مدت مشابه سال پیش از آن افزایش چشمگیری داشته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی اظهار داشت: تاکنون بیش از 42 نوع ماده معدنی در استان مرکزی شناسایی شده و امکانات برای استخراج تنگستن، قلع ، مولیبدن، طلا، مس، آندالوزیت، مرمریت سیاه، گرانیت، کانی‌های قیمتی و زینتی شامل فیروزه، کریزوکولا، جاسیر، آزوریت و مالاکیت، عقیق، بلور کوارتز، ارپیمان (سولفور آرسنیک)، بنتونیت و کلسیت در منطقه وجود دارد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز