خبرگزاری کار ایران

رئیس بیمارستان باقرالعلوم اهر خبرداد؛

تکمیل ظرفیت تخت‌های بیمارستان باقرالعلوم (ع) شهرستان اهر از بیماران کرونایی

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۳۹۷۲

رئیس بیمارستان باقرالعلوم (ع) اهر گفت: تمام تخت های بستری این بیمارستان پر شده و هیچ تخت خالی برای پذیرش بیماران جدید کرونایی وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهر، مسعود تربتی در گفت‌ و گو با خبرنگاران اظهار کرد: تعداد بیماران بستری شده در چند روز گذشته در مقایسه با چهار ماه قبل بیش از سه برابر شده است و در حال حاضر تمام تخت‌های بیمارستان باقرالعلوم (ع) شهرستان اهر از بیماران کرونایی پُر شده و تخت خالی برای پذیرش بیماران جدید کرونایی وجود ندارد.

وی با اشاره به وضعیت کرونایی این شهرستان نیز گفت: بیمارستان باقرالعلوم (ع) اهر به عنوان بزرگترین مجموعه درمانی منطقه ارسباران از آبان و آذر ماه سال گذشته بحران‌های مختلفی را پشت سر گذاشته است و پزشکان و پرسنل  این بیمارستان همواره در خط مقدم مبارزه با کرونا در کنار مردم بوده و تا ریشه کنی کامل این بیماری نیز همچنان در خدمت رسانی به مردم از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

وی تاکید کرد: عامل اصلی خیز دوباره ویروس کرونا در شهرستان اهر، بی تفاوتی و عادی انگاری مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی، حضور مسافران از نقاط مختلف کشور در این شهرستان، برگزاری دورهمی، دید و بازدید نوروزی و برپایی مجالس عروسی و ختم کرد.

رئیس بیمارستان باقرالعلوم(ع) اهر افزود: در حال حاضر ۱۰۵ نفر در بخش‌های کرونایی این بیمارستان بستری هستند که در صورت تداوم وضعیت کنونی، بستری بیماران کرونایی در راهروهای بیمارستان اهر دور از انتظار نخواهد بود.

 وی متذکر شد: با توجه به‌ تکمیل ظرفیت بستری بیماران کرونایی در بخش‌های آی‌سی‌یو، سی‌سی‌یو و داخلی ۱، ۲ و ۳ بیمارستان، ناگزیر به بستری بیماران در اورژانس بیمارستان هستیم لذا از کلیه‌ی همشهریان درخواست می‌کنیم با رعایت پروتکل های بهداشتی، پرهیز از دید و بازدید و تجمعات در نقاط  شلوغ، شستن مداوم دستها، استفاده از ماسک و… کادر درمان را در ریشه کنی کامل این بیماری یاری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز