خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان آوج عنوان کرد:

توسعه شهرستان آوج با رونق صنعت گردشگری

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۳۹۱۲

فرماندار شهرستان آوج گفت: ظرفیت های گردشگری یکی از راه‌های مهم توسعه آوج است که با حضور سرمایه گذاران و تقویت زیرساخت ها می توان شاهد رونق گردشگری در آوج بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، نصرت الله علیرضایی با اعلام این خبر گفت: ۳۷ هکتار زمین در شهر آوج با طی کردن مراحل قانونی و اداری لازم برای واگذاری به سرمایه گذاران بخش گردشگری آماده شده است.

فرماندار شهرستان آوج افزود: زمین های یاد شده قبل از این جزء اراضی ملی بودند که از اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری برای اختصاص به طرح‌های سرمایه‌گذاری بخش گردشگری به اداره کل راه و شهرسازی اختصاص داده شدند.

علیرضایی گفت: این اراضی در حاشیه آبشار شاه دره و پل معلق آوج قرار گرفته اند و کاربری خدماتی، رفاهی، پذیرایی و تفرجگاهی دارند و متقاضیان سرمایه‌گذاری امکان ایجاد تاسیسات گردشگری در محدوده‌هایی که به آنها واگذار شود را پیدا می کنند.

وی یادآور شد: در حال حاضر حدود سه هکتار از اراضی بالای آبشار شاه دره که بر روی آن برای جذب گردشگران پل معلق ساخته شده است در اختیار شهرداری آوج قرار دارد.

فرماندار شهرستان آوج گفت: تلاش داریم تا در دیگر مناطق دارای جاذبه شهرستان نیز سرمایه گذار جذب کرده و تاسیسات گردشگری در آنها ایجاد کنیم.

علیرضایی با بیان اینکه بدون شک یکی از راه های مهم توسعه آوج توجه به ظرفیت های گردشگری آن است، افزود: ظرفیت های گردشگری این شهرستان کم تر شناخته شده است و با حضور سرمایه گذاران و تقویت زیرساخت ها می توان این معضل را رفع کرد و شاهد رونق گردشگری در آوج بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز