خبرگزاری کار ایران

در نامه وزیر بهداشت تاکید شد؛

لزوم برخورد قانونی با سوء استفاده کنندگان از تزریق واکسن به پاکبانان در آبادان

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۳۸۷۱

وزیر بهداشت در نامه‌ای به رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان، دستور عزل فوری معاون بهداشتی و مدیران ناظر بر اجرای برنامه ایمن‌سازی را صادر کرد.

به گزارش ایلنا، نمکی وزیر بهداشت در این نامه تصریح کرده است: متاسفانه با خبر شدیم که بعضی از مدیران و کارمندان منتسب به شهرداری آبادان در راستای تخصیص سهمیه واکسن به پاکبانان از این حرکت خداپسندانه و خیرخواهانه برای گروهی که در معرض شدید آلودگی با پسماند‌های آلوده قرار دارند، سوء استفاده و واکسن تزریق کرده اند.

وی افزوده است: این درحالی است که تاکنون مسئولان ارشد وزارتخانه که مستمراً در بازدید‌های میدانی در معرض گرفتاری با ویروس هستند و به عنوان گروه اولویت دار پزشکی حق استفاده از واکسیناسیون را دارند به نفع نیازمندان دیگر، از این حق قانونی، شرعی و عرفی خود گذشتند و گروهی که در اولویت‌های سوم و چهارم هستند چنین سوءاستفاده‌ای کرده اند، لذا ضروری است در اسرع وقت موارد زیر اجرا شود:

۱️- معاون بهداشتی و مدیران ناظر بر اجرای برنامه ایمن سازی در اسرع وقت عزل شوند.

۲️- تمامی کسانی که عامداً با این رفتار غیرمنصفانه و سوءاستفاده همراهی کرده‌اند و کسانی که به نحو ناشایست و ناعادلانه واکسینه شده‌اند، به مراجع قانونی معرفی شوند.

۳️- نتیجه حداکثر تا پایان وقت اداری امروز شنبه ۱۴۰۰/۱/۲۸ به اینجانب گزارش شود. بدیهی است هرگونه تکرار مورد فوق الذکر با برخورد محکم‌تری مواجه خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز