خبرگزاری کار ایران

افزایش ۵ برابری مبتلایان به کرونا در اسدآباد همدان

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۳۸۱۶

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد گفت: باموج چهارم ویروس کرونا شمار مبتلایان روزانه به کرونا ویروس در این شهرستان ۵ برابر سه هفته پیش شده است.

به گزارش ایلنا از همدان ایرج صالحی گفت: موج چهارم ویروس کرونا با افزایش ۵ برابری بیماران مبتلا شده به ویروس کرونا در این شهرستان همراه شده است.

وی افزود: شهرستان اسدآباد که تا ۲۰ روز پیش در وضعیت آبی و آرام استان بود متاسفانه در کمتر از یک ماه به قرمز و حتی بحرانی در استان تبدیل شد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد می گوید: بی توجهی‌ها و برخی سوء مدیریت‌ها و دید و بازدید‌های نوروزی و صف‌های طولانی مرغ اسدآباد وارد موج چهارم کرد و قرمز شد.

صالحی با بیان اینکه اعمال محدودیت‌ها به شدت در  شهرستان در حال انجام است و فقط مشاغل گروه یک اجازه فعالیت دارند و تردد‌های شبانه هم محدود شد، افزود: متاسفانه رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و استفاده از ماسک هم در بین مردم کاهش یافته است.

وی اظهار داشت:کل ظرفیت بیمارستان قائم ۱۲۸ تخت هست که ۵۸ تخت آن به بخش کرونایی‌ها اختصاص یافته و هم اکنون ۶۰ نفر در بخش کرونا بستری است.

صالحی بیان کرد: هم اکنون از ظرفیت تخت های موجود این بیمارستان ۷۵ تخت به بخش کرونایی اختصاص داده شده است و در حقیقت سایر بخش‌ها محدودتر شدند تا به بیماران مبتلا شده به کرونا ویروس رسیدگی شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز