خبرگزاری کار ایران

بهره‌مندی 74 هزار فراگیر دوره‌های آموزشی هلال‌احمر هرمزگان در سال گذشته

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۳۸۰۷

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان گفت: 74هزار و 435 فراگیر از دوره های آموزشی این جمعیت در سال 99 بهره مند شدند.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، مختار سلحشور در تشریح عملکرد یک ساله معاونت آموزش، پژوهش و فناوری هلال احمر استان هرمزگان  با اعلام این خبر تصریح کرد: در سال ۹۹ با وجود شیوع بیماری همه گیر کرونا و محدودیت در برگزاری دوره های حضوری، 648 دوره آموزشی در استان برگزار شد.

وی  با بیان اینکه طی سال گذشته 125 دوره کمک های اولیه  با شرکت هزار و 955 نفر برگزار شده، اظهار کرد: 100 دوره آموزش حضوری آمادگی در برابر مخاطرات با حضور 1700 نفر و  79  دوره آموزش مهارت های پایه داوطلبی با حضور هزار و 120 نفر از دیگر دوره های آموزشی جمعیت هلال احمر استان در سال گذشته بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان ادامه داد: 65 برنامه آگاه سازی و اطلاع رسانی آموزش همگانی با حضور یک هزار و 340 نفر و برگزاری  9دوره ویژه طلاب با شرکت 156 نفر  از دیگر فعالیت های این معاونت بود.

سلحشور با اشاره به برگزاری 4 دوره آموزش ویژه عشایر، 237 دوره خانه های هلال  و 29 دوره تخصصی در سال گذشته افزود:۴۹ نفر در دوره ویژه عشایر، 3هزارو 807 نفر در دوره های خانه های هلال و 777 نفر در دوره تخصصی شرکت کرده اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان با اشاره به شیوع بیماری کرونا و برگزاری دوره های آموزشی همگانی با محوریت کووید 19 خاطرنشان کرد: بالغ بر 63هزار نفر در دوره های حضوری و اطلاع رسانی عمومی در فضای مجازی کرونا از آموزش های هلال احمر بهره مند شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز