خبرگزاری کار ایران

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان هرمزگان:

شرایط بازنشستگی با امکان تأثیر سوابق بیمه پردازی در سایر صندوق‌ها تسهیل شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۳۷۸۳

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر هرمزگان گفت: ابلاغ بخشنامه نحوه تأثیر سوابق انتقالی از سایر صندوق های بیمه ای به صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در احراز شرایط بازنشستگی و تعهدات بلند مدت شرایط بازنشستگی را تسهیل کرد.

 به گزارش ایلنا از بندرعباس، محمدعلی دشوارگر عنوان کرد: ابلاغ بخشنامه نحوه تأثیر سوابق انتقالی از سایر صندوق های بیمه ای به صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در احراز شرایط بازنشستگی و تعهدات بلند مدت شرایط بازنشستگی را تسهیل کرد.

وی افزود: بیمه شدگان فعال متقاضی بازنشستگی که دارای حداقل 65 سال سن و 10 سال کامل سابقه بیمه‌پردازی نزد صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر هستند به شرط دارا بودن سابقه در سایر صندوق های بیمه ای و رسیدن مجموع سوابق فرد به حداقل 15 سال از مستمری سالمندی بهره مند خواهند شد.

دشوارگر تشریح کرد: با اجرایی شدن این بخشنامه متقاضیان مستمری های بازماندگان و از کار افتادگی کلی نیز از شرایط احتساب و تأثیر سوابق بهره مند خواهند شد.

وی تصریح کرد: این بخشنامه شرایط بازنشستگی را برای بیمه شدگانی که دارای سابقه بیمه ای در سایر صندوق ها بوده اند، تسهیل کرده است. متقاضیان واجد شرایط می توانند جهت بهره مندی از شرایط این بخشنامه به دفاتر کارگزاری سراسر استان مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز