خبرگزاری کار ایران

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرد:

۶٣ شهر کشور بالاتر از شاخص‌های وضعیت قرمز کرونا

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۳۷۰۵

بر اساس اعلام سخنگوی ستاد مبارزه با کرونا ۶٣ شهر کشور شاخص‌هایی بالاتر از وضعیت قرمز کرونایی دارند.

 بررسی‌های صورت گرفته از وضعیت شیوع ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور حکایت از یک روند افزایشی در تعداد مبتلایان و فوتی‌ها دارد، به گونه‌ای که ظرفیت‌ تخت‌های بیمارستانی بخش کرونا در برخی نقاط برای بستری بیماران کووید ۱۹ در حال تکمیل است.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا درباره وضعیت فوق قرمز در برخی از شهرهای کشور گفت : باید توجه داشت که مبنای اعلام رنگ ستاد ملی مقابله با کروناست و رنگ بندی جدید اعلام نشده است..

علیرضا رئیسی افزود: رنگ سیاه و فوق قرمز در رنگ بندی کرونایی به این معنا بوده که وضعیت قرمز است، اما شاخص آمار ابتلا و بستری کرونا بیش از قرمز است.

وی ادامه داد: باید رنگ بندی اعلام شده ستاد ملی مقابله کرونا که از سوی وزارت کشور به استانداری‌ها ابلاغ می‌شود، ملاک قرار گیرد البته از نظر تحلیل آماری در ۶٣ شهر شاخص‌های کرونا بالاتر از قرمز است اما در رنگ بندی قرمز شدیدترین محدودیت اعمال شده و در این شهرها محدودیت‌های‌ جدیدی اعمال نمی‌شود.

براساس آخرین آمار منتشر شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ۲۴ ساعت گذشته ۳۲۸ نفر از هموطنان جان خود را از دست دادند و  ۲۵ هزار و ۲۶۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ شناسایی شده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز